کد خبر : 1358801 | 27 شهریور 1395 ساعت 15:58 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

زوج جوان و ارزان اما موثر در خط دفاعی استقلال

رابسون و حسینی به خوبی اعتماد منصوریان را پاسخ دادند تا زوج دفاعی استقلال جوان و ارزان باشد.

زوج جوان و ارزان اما موثر در خط دفاعی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با شروع دوباره لیگ از خط دفاع جدید و مطمئن خود رونمایی کرده است. سرمربی آبی ها بعد از امتحان بازیکنان مختلف در مرکز خط دفاعی و اضافه کردن پادوانی در دیدار با ماشین سازی به زوج رابسون و حسینی در مرکز خط دفاعی خود اعتماد کرد. این دو مدافع 22 و 20 ساله در این دیدار با وجود اینکه در صحنه تنها گل ماشین سازی اشتباهات جزئی داشتند اما در دیدار سخت دربی نیز انتخاب اول منصوریان شدند تا روز طلایی را در دربی رقم بزنند.

 


دو مدافع جوان استقلال در بازی سخت برابر خط حمله سریع و تکنیکی پرسپولیس نمایش بسیار خوبی از خود داشتند و بارها با نمایش های خود از باز شدن دروازه استقلال جلوگیری کردند تا بهترین بازیکنان آبی پوش در دربی پایتخت باشند. این دو بازیکن که اتفاقا جز دربی اولی های استقلال منصوریان به شمار می آمدند به خوبی استرس دربی را پشت سر گذاشتند و با نمایشی تقریبا بی نقص جایگاه خود در ترکیب اصلی آبی ها را مستحکم کنند.

 

نکته جالب توجه درباره این دو بازیکن رقم قرارداد آنها است. رابسون و حسینی با قراردادهای 700 و 250 میلیون تومانی در مجموع از امین حاج محمدی و هرایر مگویان ارزانتر هستند و مجموع دریافتی آنها اندکی از رقم قرارداد کنعانی زادگان بیشتر است تا ارزانترین و جوان ترین زوج خط دفاعی استقلال بهترین و موثرترین آنها باشد.

دیدگاه‌ها