کد خبر : 1358806 | 27 شهریور 1395 ساعت 16:23 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان چه زمانی به قربانی اعتماد می کند؟

قربانی در روزهایی که رضایی با فرصت سوزی های متعدد استقلال را از برد دور کرده منتظر اعتماد منصوریان است.

به گزارش "ورزش سه"، علی قربانی بعد از درخشش در دیدارهای دوستانه استقلال هنوز فرصت زیادی برای درخشش در بازی های رسمی استقلال را پیدا نکرده است. مهاجم بلند قامت استقلال در دیدار با ماشین سازی و پرسپولیس دقایق کوتاهی برای این تیم به میدان رفت تا فرصت مناسبی برای درخشش و خودنمایی نداشته باشد. مهاجم تازه وارد آبی ها که زننده تنها گل استقلال در دیدار با صنعت نفت آبادان بود بعد از دیدار با پیکان تبدیل به نیمکت نشین شده و البته با اعتماد منصوریان به رضایی کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی دارد.


قربانی که تنها بازیکنی است که با منصوریان از نفت راهی استقلال شده در حالی این روزها نیمکت نشین است که کاوه رضایی در زمین عملکرد چندان مناسبی ندارد و در گلزنی نا موفق عمل کرده است. رضایی به ویژه در دو بازی پایانی استقلال فرصت سوزی های متعددی را انجام داده که در روند نتیجه گیری استقلال نیز نقش پر رنگی داشته است.

 


منصوریان باید در آستانه دیدار سخت برابر ذوب آهن که می تواند تاثیر زیادی در وضعیت تیم او داشته باشد از میان این دو بازیکنی یکی را برای حضور در راس خط حمله خود انتخاب کند. انتخابی که با نمایش های اخیر رضایی و البته قدرت سرزنی بالای قربانی در کنار سانترهای استقلال از سمت راست می تواند گزینه ای به جز کاوه رضایی باشد.

دیدگاه‌ها