کد خبر : 1358809 | 27 شهریور 1395 ساعت 16:18 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

با طوفان MSN

لگانس 1-5 بارسلونا: سه امتیاز مثل خیار!

دیدار تیم های لگانس و بارسلونا لحظاتی پیش با دو گل مسی و گل های نیمار، سوارز و رافینیا با نتیجه 5-1 به سود بارسلونا خاتمه یافت تا آبی اناری ها 9 امتیازی شوند.

لگانس 1-5 بارسلونا: سه امتیاز مثل خیار!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که هفته گذشته در نوکمپ به آلاوس باخته بود، برای شکست دادن لگانس تازه به لالیگا صعود کرده، انگیزه فراوانی داشت. برد 7-0 بر سلتیک در لیگ قهرمانان نیز باعث افزایش روحیه شاگردان انریکه شده بود. لگانس هم امیدوار بود همانطور که اتلتیکو را در هفته دوم متوقف کرده بود، بتواند بارسا را نیز در زمین خود نقره داغ کند اما آبی اناری ها 14 دقیقه از شروع بازی گذشته بود که توسط مسی به گل دست یافتند.

 

 

1143790

 

 

لگانس بازی را بسیار خوب شروع کرد و بازیکنان بارسا را با پرس سنگین خود غافلگیر کرد. میزبان، حمله به بارسا را در دستور کار قرار داده بود اما غافل از اینکه با حضور مثلث MSN در زمین، نمی توان تنها به حمله فکر کرد.

 

سوارز در یک ضد حمله سریع، مسی را در موقعیت عالی درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم دروازه را به راحتی گشود تا حساب کار 1-0 شود.

دقیقه 31، مسی روی پاس به عقب اشتباه مدافع لگانس صاحب توپ شد و با نفوذ به محوطه جریمه، پاسی عالی در دهانه دروازه برای سوارز مهیا کرد تا حساب کار 2-0 شود.

 

 

1143793

 

 

لگانس پس از این دو گل می توانست فاصله را کاهش دهد اما تراشتگن و سپس اومتیتی روی خط دروازه مانع از گل شدن توپ شدند. بازی در حال اتمام بود که سوارز روی یک حمله دیگر، نیمار را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا گل سوم، مشابه دو گل قبلی به تور دروازه لگانس برسد. نیمه اول با همین سه گل به اتمام رسید.

 

9 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که مدافع لگانس، نیمار را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا بارسا صاحب پنالتی شود. مسی پشت توپ قرار گرفت و دقیقه 55 گل چهارم بارسا به ثبت رسید.

 

 

1143795

 

انریکه کمی بعد سوارز و راکیتیچ را بیرون کشید و آلکاسر و آردا وارد زمین شدند. آلکاسر خیلی زود موفق به گلزنی شد اما داور آن را آفساید اعلام کرد. شوت مسی پس از برخورد به تیر به آلکاسر رسید اما او در موقعیت آفساید توپ را وارد دروازه کرد.

 

دقیقه 64 نوبت به گل پنجم بارسا رسید. رافینیا روی یک حرکت انفرادی و شوتی استثنایی از بیرون محوطه جریمه توپ را به قعر دروازه لگانس فرستاد تا حساب کار 5-0 شود.

 

 

1143794

 

 

بازی در اختیار بارسا بود و خطرات همچنان از آن این تیم با این حال دقیقه 81 لگانس موفق شد فاصله را به 4 کاهش دهد. گابریل روی یک ضربه آزاد به زیبایی موفق شد دروازه بارسلونا را باز کرده و جساب کار را 5-1 کند.

در نهایت تلاش دو تیم در دقایق پایانی نتیجه ای نداشت و بارسا با همان نتیجه 5-1 موفق به شکست لگانس شد. در واقع لگانسی ها که به خیارها معروف هستند سه امتیاز را همانند سبد خیار و سبزیجاتی که در ابتدای بازی به بازیکنان بارسا تقدیم کرده بود، به آبی اناری ها واگذار کردند.

دیدگاه‌ها