کد خبر : 1358846 | 27 شهریور 1395 ساعت 18:17 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: از نمایش بازیکنانم به وجد آمدم

بارسلونا ساعتی پیش موفق شد در زمین لگانس به لطف درخشش مسی و سوارز 5-1 پیروز شده و باخت هفته گذشته به آلاوس را به دست فراموشی بسپارد.

انریکه: از نمایش بازیکنانم به وجد آمدم

به گزارش "ورزش سه"، دو گل از مسی و گل های سوارز، نیمار و رافینیا کافی بودند تا بارسا یک برد راحت در زمین لگانس به دست بیاورد. بارسا پس از باخت عجیب به لگانس، 7 گل به سلتیک و 5 گل به لگانس زده است.

 

 

1143824

 

 

انریکه، سرمربی بارسا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" لگانس شجاعانه و باجرات بازی کرد و هرگز روی به دفاع مطلق نیاورد. آنها با ما دست به نبرد تن به تن زدند با این حال خیلی زود موفق به پیدا کردن فضاهای خالی شده و خلق موقعیت کردیم.

این یک برد مهم برابر یک تیم خوب بود. بازی را خیلی خوب و با انرژی مثبت شروع کردیم چون اگر غیر از این می شد، لگانس ما را به دردسر می انداخت. در اینگونه بازی ها کنترل توپ و میدان برایم اهمیت ندارد و فقط خلق موقعیت و گلزنی است که مهم جلوه می کند. باید بگویم که از نمایش تیمم به وجد آمدم. بازیکنان بی همتایی دارم که توانستند اوضاع را برای ما به خوبی پیش ببرند."

 

تعویض ها:" هر سه یا چهار روز بازی داریم و هر مربی در چنین شرایطی اقدام به استفاده از سیستم چرخشی می کند. در این بازی سعی کردم با تعویض هایم به مهره های اصلی نیز استراحت بیشتری بدهم. برای من مهم است که همه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند. عدم دعوت از بوسکتس هم بدین خاطر بود چون او در وقفه بازی های ملی، فرصت استراحت پیدا نکرده بود."

دیدگاه‌ها