کد خبر : 1359005 | 28 شهریور 1395 ساعت 11:27 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

گفتگوی کوتاه با پسر مرحوم بهمن گلبارنژاد

پدرم درجاده‌ای بود که قادر زمین خورد

ورزش ایران در غم از دست دادن بهمن گلبار نژاد به سوگ نشسته است.ورزشکار جانبازی که با رشادت و غیرت فراوان در خط مسابقه جاده پارالمپیک قرار گرفت و در حین مسیر دچار سانحه رانندگی شد و به دیار باقی شتافت.

پدرم درجاده‌ای بود که قادر زمین خورد

به گزارش "ورزش سه"، مرحوم گلبار نژاد پیش از اینکه به دوچرخه سواری روی بیاورد در رشته پاورلیفتینگ نیز عناوین زیادی کسب نمود و از حدود نه سال پیش روی دوچرخه نشست.ایشان دو فرزند پسر به نام های محمد و علی دارند که یکی در آلمان ساکن است و دیگری در شیراز.


در همین رابطه خبرنگار "ورزش سه" ارتباط تلفنی با پسر بزرگ مرحوم گلبارنژاد برقرار کرد و از قهرمان تازه از درست رفته بیشتر جویا شد. او که به شدت متاثر بود در این باره گفت : گل زندگی ام پرپر شد و خدا هدیه اش را از ما خیلی زود پس گرفت.خدا باید به همه ما صبر بدهد.


علی گلبار نژاد درباره پدر گفت : پدرم جانباز 51 درصد جنگ تحمیلی بود و دراین چند سالی که به رشته دوچرخه سواری روی آورده بود انگیزه زیادی داشت که کاملا ستدونی بود.من خودم دوچرخه سوار هستم و می دانم یک ورزشکار برای قهرمان شدن چه سختی هایی باید متحمل شود.


او درباره این که چه زمانی از حادثه مطلع شده هم گفت : ما هم دیشب از خبر مطلع شدیم . متاسفانه این اتفاق تلخ در جاده ای رخ داد که یکماه پیش آقای قادر میزبانی هم  زمین خورده بود.آن طور که به ما خبر داده اند  سرش به شدت آسیب دیده و نتوانسته مقابل آسیب دیدگی اش دوام بیاورد.

دیدگاه‌ها