کد خبر : 1359311 | 29 شهریور 1395 ساعت 13:56 | 100.7K بازدید | 6 دیدگاه

قدم شهباززاده روی چشم

منصوریان:صحبت ازاملت دررسانه ملی زشت‌است

سرمربی استقلال با بیان این موضوع که رضوانی ادبیات درستی ندارد گفت که طرح برخی صحبت های در رسانه ملی درست نیست.

منصوریان:صحبت ازاملت دررسانه ملی زشت‌است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

 

دیدار با ذوب آهن؟
با یکی از بهترین تیم های لیگ باید دیدار کنیم که در دو سال گذشته تیم بسیار موفقی است. با گل محمدی از 18 سالگی با هم بودیم و در یک مسیر فوتبال را شروع کردیم. امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. در دو سال گذشته تیم منسجمی بودند اما تلاش می کنیم با توجه به وضعیت روحی که داریم سربلند و با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

 

تکرار فینال حذفی؟
من در جام حذفی حضور نداشتم اما خوب فاصله کمی میان دو بازی بوده است. مجبور بودیم به 11 نفر اصلی یک استراحت بدهیم و امروز تنها جلسه تمرینی ماست. بازی سخت و محکمی داریم و امیدوارم سربلند باشیم.

 

تعطیلات لیگ؟
به تعطیلات نگاه ملی داریم و می خواهیم که تیم ملی به جام جهانی برود. از اول فصل همه تعطیلات را می دانستند. سه روز تمرینات را تعطیل می کنیم و برای ما که می خواهیم تغییر تاکتیک داشته باشیم، 21 روز مناسب داریم. دو یا سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت. جوانان زیادی داریم و به بازی دوستانه نیاز داریم تا تیم هماهنگ باشد. امیدوارم تیم ملی و استقلال از این تعطیلات سود ببرند.

 

از دست رفتن امتیازات؟
برای استقلال و پرسپولیس بازی آسان وجود ندارد. تیم های دیگر 4 شانس دارند تا در دیدار زنده دیده شوند و به همین دلیل برابر ما انتحاری بازی می کنند. همه بازی ها برای استقلال به یک اندازه سخت است. در دو بازی صنعت نفت و ماشین سازی 5 امتیاز شیرین را از دست دادیم که کار ما را در دور برگشت سخت می کند. در دور برگشت قبل و بعد از دربی به تبریز و اصفهان می رویم و امیدوارم بازیکنان برای تغییر روند نتیجه گیری آماده باشند.

 

شناخت ترکیب اصلی؟
دغدغه ما در خط دفاع این است که بعد از حتی یک گل باید برنده باشیم زیرا مشخص نیست گل های بعدی در راه باشد. باید به بازیکنان یاد بدهیم تعداد گل خورده کم و تعداد گل زده زیاد باعث می شود ما راه درست را طی کنیم. خط دفاع را به خوبی شناختیم و با اضافه شدن پادوانی مهره های بهتری داریم. بعد از تعطیلات با یک سیستم جدید بازی خواهیم کرد و پادوانی به ما کمک خواهد کرد.

 

صحبت با پیشکسوتان منتقد و هواداران؟
بازی با پرسپولیس نقطه عطف تیم ما بود زیرا بازیکنان جدید تیم من در سخت ترین بازی لیگ برتر حضور پیدا کردند. دوست داشتم در این بازی برنده باشیم اما این مساوی نیز به ما یاد داد که این بازی سخت ترین بازی لیگ برتر از لحاظ حاشیه ای است. بازیکنان ما بعد از دربی یک فشار روحی سنگین را پشت سر گذاشتند و فکر می کنم مسیر خوبی پیش روی ما است. صبر هواداران به ما انرژی می دهد و در مورد پیشکسوتانی که انتقاد می کنند صحبت خاصی ندارم.

 

خالی بودن سکوها؟
بخشی از استادیوم در دربی خالی بود که همیشه قلب تماشاگران ما است. شب در صفحات مجازی دیدم که جمعیتی از استقلالی ها نیز بیرون بودند و از قبل هم اعلام کردند که بلیط های ما فروش رفته است. کنج ورزشگاه که خالی بود قلب ما استقلالی ها است و زمانی که در دربی جایگاه 20 و 21 خالی می شود گوشه را پر می کنند. تماشاگران ما پشت در ماندند و بلیط ها فروش رفته بود و امیدوارم فردوسی پور در 90 به آن بپردازد. منافع ما و پرسپولیس در تبلیغات مشترک است و بعد از پایان بازی از تیم آقای برانکو سوال کردم که آیا همگی جلوی دوربین می رویم یا نه؟ اسپانسر به ما می گوید پر شدن ورزشگاه آزادی به منابع مالی دو باشگاه کمک می کند تا سال آسانی را داشته باشیم. حتی پرسپولیسی ها نیز دوست دارند ورزشگاه ما پر شود تا دغدغه مالی نداشته باشیم و فردا امیدوارم ورزشگاه پر شود تا روز عید برد کسب کنیم.

 

معذرت خواهی انصاری؟
انصاری بازیکن من در تیم ملی امید و بازیکن استقلال بوده است. انصاری یکی از سه بازیکن اخلاق مدار واقعی است که در کنار ابراهیم صادقی نفر اول است. او بعد از بازی به من پیام داد و من به او گفتم که می دانم این تیتر ها از زبان او نیست و هواداران باید انصاری و صادقی و حیدری را دنبال کنند.

 

بازی دادن به جوانان؟
آخرین بازی و سخت ترین بازی لیگ دیدار با پرسپولیس بود. حسینی را آرام آرام برای این بازی آماده کردم و قبل از بازی گفتم اشتباهات این بازیکنان برای من است و کارهای خوب آنها برای استقلال. اسماعیلی نیز پیشرفت کرده و حق او بود که در دربی بازی کند و ما هم حق او را دادیم. در جریان بازی نیز روی تقسیم انرژی مشکل داشت که با او صحبت کردیم. باید کمک کنیم که این بازیکنان به تیم ملی بروند. حسینی توانایی مدیریت تیم را هم دارد ولی باید مواظب این دو جوان باشیم تا از دست نروند.

 

ضعف خط حمله؟
خط حمله خوبی را جذب کردیم و اگر دوباره به فصل نقل و انتقالات بازگردیم کاوه رضایی و قربانی و افشین را جذب می کنیم. افشین در تمرینات نیز بسیار آماده است اما مدتی از فوتبال دور بوده و نیاز به زمان دارد. رضایی و قربانی بازیکنانی هستند که جنس آنها را می شناسیم. بازیکنانی را جذب کردم که قبلا با آنها کار کرده بودم و این بازیکنان تنها نیاز به زمان برای آشنایی با فضای استقلال دارند.

 

بازگشت شهباززاده؟
این صحبت ها در حد شایعه است اما هر زمان بازگردد قدم او روی چشم ماست. شماره 10 او را به کسی ندادیم تا به او پیغام داده باشیم که منتظر او هستیم.

 

اضافه شدن مربی خارجی؟
کسی به کادر فنی اضافه نمی شود و مربی خارجی نیز در راه نیست پس خواهش می کنم به کادر فنی من توهین نکنید. نامداری مربی دروازه بان های تیم امید است که روز گذشته نیز به تمرینات ما آمد. استقلال سرمربیان موفقی دارد اما مربی گلرهای ما بعد از رشیدی، بابازاده، غلامپور و بوستانی بودند که نیاز دیدم برای پیشرفت این موضوع اشکان نامداری به تیم ما اضافه شود و او روزی سه جلسه در کنار ما تمرین خواهد کرد.

 


صحبت های رضوانی در خارج از گود؟
درباره رضوانی برنامه خارج از گود بگویم که صابون استقلال و پرسپو.لیس به تنت نخورده و بی محابا حرف می زنی. دو، سه ماه پیش گفتم. در رسانه ملی ذکر شد که املت می خوردند و به او گفتم که تبعات پای خودت. چون اگر به هوادار یا لیدر توهین شود انگار به من توهین شده است. من هم برادرم پرسپولیسی است ادبیاتش را رعایت می کند. تو هم پرسپولیسی هستی ادبیات کاری ات را رعایت کن.

دیدگاه‌ها