کد خبر : 1359571 | 30 شهریور 1395 ساعت 18:05 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

دوگاری در مصاحبه با رادیو RMC

انتقاد بازیکن سابق بارسلونا از مورینیو

کریستوف دوگاری، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و بارسلونا، در مصاحبه جدید خود به مورینیو تاخت و توانایی های مربیگری او را زیر سوال برد.

انتقاد بازیکن سابق بارسلونا از مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف دوگاری که سابقه بازی در تیم‌های المپیک مارسی، میلان و بارسلونا را در زمان بازیگری‌اش داشته، با اشاره به پیروزی اینتر مقابل بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 10-2009 به شبکه رادیویی مونت‌کارلو فرانسه گفت:" به نظر من آخرین موفقیت تاکتیکی مورینیو به بازی بین اینتر و بارسلونا در لیگ قهرمانان بازمی‌گردد.

مورینیو از آن زمان تاکنون چندین عناوین قهرمانی به دست آورده، اما به نظرم آن طرح و برنامه‌اش را گم کرده است. او فکر می‌کند که مهمتر از تیم شده است. به لحاظ تاکتیکی به نظرم ژوزه هیچ چیز را در جای درستش قرار نمی‌دهد. به غیر از اضافه شدن بازیکنان جدید و جدایی برخی بازیکنان، سازماندهی تاکتیکی منچستریونایتد همانند تیم فصل گذشته فن‌خال است."

 

 

1144440

 

 

دوگاری در پایان با اشاره به اعتراض آقای خاص به داوران بازی پس از دو شکست اخیر تیمش در لیگ برتر مقابل تیم‌های منچسترسیتی و واتفورد گفت: ژوزه همیشه یا داوران را مورد انتقاد قرار می‌دهد یا اینکه باخت تیمش را به خوش‌شناسی حریف نسبت می‌دهد. کلاً در مورد مورینیو چیزی به نام انتقاد از خود وجود ندارد."

 

منچستریونایتد در سه بازی گذشته خود در لیگ برتر و لیگ اروپا متحمل سه شکست شده و وضعیت مناسبی ندارد.

دیدگاه‌ها