کد خبر : 1359589 | 30 شهریور 1395 ساعت 20:18 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

زنده از حاشیه های استقلال - ذوب

دو تیم استقلال و ذوب آهن در حالی از دقایقی دیگر در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند که هر دو تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند و به 3 امتیاز این بازی نیازی ویژه دارند.

زنده از حاشیه های استقلال - ذوب

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این است که با تصمیم سازمان لیگ اثری از تبلیغات اسپانسر استقلال در سازمان لیگ نیست و این موضوع می تواند پیامدی بدی برای این باشگاه داشته است.


*به مناسبت هفته دفاع مقدس قرار است از تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی در بازی امروز تجلیل شود.


* بازیکنان استقلال راس ساعت 18:30 وارد زمین شدند و تماشاگران به شدت آنها را تشویق کردند. جالب این است که تماشاگران بیش از هر بازیکن دیگر فرشید اسماعیلی، ستاره این روزهای استقلال را تشویق کردند.


*بازیکنان ذوب آهن با تاخیر حدود 10 دقیقه تاخیر نسبت به استقلالی ها برای گرم کردن بدن های خود وارد زمین شدند که تماشاگران آبی حاضر در استادیوم علیه آنها شعار دادند.

 

*امروز یک گروه فیلم سازی دفاع مقدس در استادیوم آزادی حضور دارند که مورد استقبال هواداران قرار گرفته اند.

 

*حدود 20 هوادار پرسپولیس در استادیوم حضور دارند که هواداران استقلال به شدت علیه آنها شعار می دهند.


* دقایقی پیش از شروع بازی استقلال برابر ذوب آهن سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال وارد ورزشگاه آزادی شد تا بازی تیمش را از  نزدیک تماشا کند.

 

*بازیکنان دو تیم دقایقی پیش وارد زمین آزادی شدند و نکته جالب این بود که تماشاگران به شدت منصوریان را تشویق کردند. هم اکنون پیراهن علیرضا منصوریان روی سکوهای آزادی باز شده است تا هواداران استقلال در آستانه بازی حساس با ذوب آهن به سرمربی تیم شان روحیه بدهند.

 

*بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی با دسته های گل به جانبازان 8 سال دفاع مقدس حاضر در استادیوم آزادی ادای احترام کردند.


*وریا عفوری ،کاوه رضایی و علی قربانی که سابقه همکاری با یحیی گل محمدی در نفت تهران و ذوب آهن را داشته اند، پیش از شروع بازی سمت سرمربی سابق شان رفتند.

 

*در غیاب مهدی رجب زاده و  قاسم حدادی فر، امروز مرتضی تبریزی جوان بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را به بازو بسته و پیش از شروع بازی برخورد گرمی با مهدی رحمتی  داشت.

 

*بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی به احترام داوری که در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده بود، یک دقیقه سکوت کردند.

 

*در حالی که حدود 30 دقیه از شروع بازی می گذرد استقلال در خلق موقعیت روی دروازه ذوب آهن ناکام بوده است و همین مساله باعث شد تماشاگران این تیم هم دست از تشویق بردارند.


* در حالی که استقلال در بازی با ذوب آهن نیاز به پیروزی دارد به نظر می رسد منصوریان تیمش را طوری در زمین بازی چیده است که ابتدا گلی دریافت نکند.

 

*نمایش پرانتقاد استقلال در دقایق سپری شده از بازی، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال را هم حسابی کلافه کرده است. او با حالتی عصبانی از جایگاه ویژه بازی استقلال برابر ذوب آهن را تماشا می کند.


* نکونام در جریان تماشای بازی مدام با گاسپار در مورد نکات تاکتیکی این بازی صحبت می کند.

 

* تماشاگران استقلال پیش از شروع بازی به شدت لئوناردو پادوانی را تشویق کردند.

 


* در بین دو نیمه بازی از تعدادی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس تجلیل شد.

 

*در شروع نیمه دوم علی قربانی روی یک صحنه با مدافع ذوب آهن سر به سر شد و به حالت بی هوش روی زمین افتاد.  البته او بعد از چند دقیقه از جایش بلند شد و به بازی ادامه داد.

 

*در دقیقه 82 یعقوب کریمی از علیرضا منصوریان خواست که او را تعویض بکند و سرمربی استقلال هم تصمیم گرفت مگویان را جانشین او کند.

 

*در دقیقه 85 و در حالی که استقلال یک کرنر بدست آورد، خسرو حیدری از تماشاگران خواست تیم شان را تشویق کنند و جو استادیوم را به نفع تیمش عوض کرد.

دیدگاه‌ها