کد خبر : 1359695 | 31 شهریور 1395 ساعت 08:50 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید

بدون شک حساس ترین جدال شب شلوغ فوتبال اروپا، دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه نیوکمپ است.

پیش بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شرایطی به مصاف حریف آماده خود می رود که هر دو تیم دیدارهای آخر خود را با پیروزی های پر گل پشت سر گذاشته اند. سیمئونه هرگز تا به حال در نیوکمپ پیروز نشده است و با آمار نه چندان خوب پای به این میدان می گذارد.

 

بارسلونا با توجه به غیبت ساموئل اوتیتی در خط میانی، احتمالا مجبور به استفاده از زوج پیکه و ماسکرانو در قلب خط دفاعی خواهد بود. اما خبر خوب برای هواداران بارسلونا، بازگشت سرخیو بوسکتس در خط میانی خواهد بود. سرخی روبرتو نیز مدافع راست احتمالی بارسلونا در جدال فردا شب خواهد بود و مثلث خوفناک بارسلونا در خط حمله، امید اول گلزنی بلوگرانا در دیدار حساس برابر اتلتیکو است.

 

 

1144553

 

 

در آنسوی میدان، احتمالا سیمئونه قادر به استفاده از گایتان نیست و کوین گمیرو به جای تورس، در کنار گریزمان زوج خط حمله مادریدی ها در برابر بارسلونا خواهد بود. استفان ساویچ نیز همچنان به حضور در قلب خط دفاعی ادامه خواهد داد و خوان فران به جای ورسالیکو، در سمت راست خط دفاعی به میدان خواهد رفت.

 

اتلتیکو مادرید، در 8 دیدار از 10 دیدار انتهایی خود در لالیگا دروازه خود را بسته نگه داشته اند. بارسلونا در 8 دیدار از 9 دیدار آخر در لالیگا پیروز شده و در 15 دیدار آخر خود برابر اتلتیکو شکستی را نپذیرفته است و در آنسو، اتلتیکو مادرید در 11 دیدار از 12 دیدار آخر خود در لالیگا شکست نخورده است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

1144552

 

دیدگاه‌ها