کد خبر : 1359727 | 31 شهریور 1395 ساعت 08:58 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: از داشتن فابرگاس خیلی راضی‌ام

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 4-2 تیمش مقابل لسترسیتی در جام اتحادیه، اعلام کرد که احتمالا در دیدارهای بعدی، سسک فابرگاس به ترکیب اصلی آبی ها باز خواهد گشت.

کونته: از داشتن فابرگاس خیلی راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا لسترسیتی با دو گل شینجی اوکازاکی پیش افتاد اما گل های گری کیهیل و سزار آسپلیکوئتا، کار را به وقت های اضافه کشید. در وقت های اضافه، سسک فابرگاس دو بار دروازه حریف را باز کرد تا چلسی با یک پیروزی دلچسب، راهی مرحله بعد شود.


فابرگاس در رقابت های این فصل لیگ برتر، هنوز در ترکیب اصلی آبی ها به میدان نرفته اما کونته اکنون آماده است تا او را به ترکیب اصلی بازگرداند.


او به خبرنگاران گفت:" سسک بازیکن چلسی است. من از داشتن او راضی ام؛  به نظر من، او از جنبه های زیادی در حال پیشرفت است؛ مهمتر از همه در شرایط دفاعی.

 

1138708

 

من خیلی با بازیکنانم رک هستم؛ وقتی آنها شایسته بازی کردن باشند، آنها را در ترکیب اصلی قرار می دهم."


چلسی در دیدار بعدی باید در لیگ برتر مقابل آرسنال قرار بگیرد و کونته در مورد این دیدار گفت:" همه بازیکنانی که در فهرست تیم هستند، احتمال بازی مقابل آرسنال را دارند. سه روز به بازی مانده و آنها این فرصت را دارند که در تمرینات خودشان را نشان بدهند و من را متقاعد کنند که آنها را در ترکیب قرار بدهم.


از بازیکنانم می خواهم که با هم رقابت خوبی داشته باشند و بازی به بازی این فرصت را به من بدهند که بهترین ترکیب را انتخاب کنم."

دیدگاه‌ها