کد خبر : 1359799 | 31 شهریور 1395 ساعت 12:46 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومان ذوب‌آهن روی نیمکت چه می‌کنند؟

نیمکت نشینی دو مهره کلیدی ذوب آهن برابر استقلال یکی از تصمیمات عجیب کادر فنی این تیم در بازی دیشب بود.

مصدومان ذوب‌آهن روی نیمکت چه می‌کنند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرشید مظاهری و مهدی رجب زاده به عنوان دو بازیکن کلیدی ذوب آهن با وجود این که مصدومیت چندان جدی نداشتند به صلاحدید یحیی گل محمدی روی نیمکت ذخیره ها نشستند تا تیم اصفهانی در غیاب آنها با یک شکست دیگر در این فصل روبرو شده و روزهای بحرانی را تجربه کند.


رشید مظاهری با وجود این که آسیب دیدگی داشت اما بنا به اعلام برخی نزدیکان به تیم می توانست در ترکیب اصلی به میدان برود ولی یحیی تصمیم گرفت تا همچنان به گلر جوان و کم تجربه خود حمید عرفانی میدان بدهد. انتخابی که جواب مثبت نداد و با اشتباهات همین دروازه بان به خصوص در صحنه گل دوم استقلال با خروج کاملا اشتباه زمینه شکست این تیم فراهم شد.


مهدی رجب زاده هم در حالی نیمکت نشین شد که نه مصدومیتی داشت و نه از فرم مطلوب به دور بود. مهاجمی که با زدن 7 گل به استقلال راه گلزنی به این تیم تهرانی را به خوبی بلد بود در روزی که حضورش می توانست مشکلات گلزنی تیم را به حداقل برساند 90 دقیقه روی نیمکت نشست و سایر مهاجمان یکی پس از دیگری فرصت ها را از دست دادند.


مسلما حضور این دو بازیکن در ترکیب می توانست ضریب برد و نباختن ذوب آهن در آزادی را به حد قابل توجهی بالا ببرد اما یحیی گل محمدی در شرایط کاملا بحرانی تصمیم به نیمکت نشینی آنها گرفت تا تیمش همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد آن هم در شرایطی که هر دو بازیکن مصدومیتی نداشتند که مانع حضور آنها در زمین شود. اگر هم این دو نفر واقعا مصدوم بودند پس به چه دلیل روی نیمکت نشسته بودند و از لیست خارج نشده بودند؟


بله، ذوب آهن دیروز در حالی به استقلال باخت و طلسم شکست ناپذیری چند ساله اش شکست که ستون های موفقیت خود را در اختیار نداشت نه از رشید مظاهری خبری بود نه از هادی محمدی. نه قاسم حدادی فر بود نه رجب زاده و کاوه رضایی تا با این تفاسیر اوضاع برای این تیم اصفهانی چندان بر وفق مراد پیش نرود.

دیدگاه‌ها