کد خبر : 1359829 | 31 شهریور 1395 ساعت 14:40 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

این روزها همه چیز به ضرر ماست؛

رجب‌زاده: انتقاد علی کریمی کاملا به جا است

مهدی رجب‌زاده هافبک کهنه کار تیم ذوب‌آهن می‌گوید که سرمربی تیم به فکر سلامتی او بوده و همین موضوع دلیل نیمکت نشینی او در بازی مقابل استقلال است.

رجب‌زاده: انتقاد علی کریمی کاملا به جا است

رجب زاده درباره بازی ذوب آهن مقابل استقلال و وضعیت ذوب آهن در لیگ شانزدهم به خبرنگار "ورزش سه" گفت:

 

مستحق باخت نبودیم
بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. در نیمه اول و قبل از اینکه استقلال گل اول را بزند از این تیم بهتر بودیم و کمی بدشانس بودیم. از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوب و جذابی با خلق موقعیت‌های زیاد را انجام دادیم. متاسفانه در چند بازی گذشته خوب بودیم ولی نتیجه نگرفتیم.


همه چیز در این هفته ها به ضرر ماست
من صحنه پنالتی را ندیدم ولی فکر می‌کنم داور اشتباه کرد. در این چند هفته همه چیز به ضرر ماست و طوری شده که نه پنالتی ما را می‌گیرند و وقتی که بازیکنان حریف روی ما پنالتی می‌کنند داور برای ما پنالتی نمی‌گیرد. آقای مظفری کارشناس داوری هم در آنالیز خود از داوری گفته بودند که صحنه پنالتی نبوده است. هر گرفتنی در فوتبال خطا نیست و مهدی‌پور هم مانع از حرکت بازیکن استقلال نشد و این صحنه نمی‌توانست پنالتی باشد.


با یک برد به بازی ها بر می گردیم
مطمئن باشید تیم ما به بالای جدول می‌آید و این از یک جایی شروع می‌شود. همین شرایط را دقیقا ما دو سال پیش تجربه کردیم و به یک برد نیاز داریم تا از لحاظ اعتماد به نفس شرایط خوبی را پیدا کنیم. با وجود اینکه جلوی استقلال باختیم ولی توانستیم در یک بازی‌ای که تماشاگران زیادی به استادیوم آمده بودند و جو سنگینی را ایجاد کرده بودند 7، 8 موقعیت را ایجاد کنیم.


آقا یحیی به فکر سلامتی من بود
نیمکت‌نشینی من به این خاطر بود که کشاله پای راستم در یکی از تمرینات پیش از بازی استقلال آسیب دیده بود، 2 روز قبل از بازی هم آقا یحیی به من گفت که یک سونوگرافی از ناحیه آسیب‌دیده‌ام بگیرم و وقتی جواب آمد متوجه شدیم که 3 سانت کشیدگی در انتهای کشاله‌ام وجود دارد و به خاطر اینکه احتمال آسیب‌دیدگی وجود داشت، آقا یحیی گفت که بهتر است بازی نکنی ولی اگر نیاز بود که بازی کنم، من در خدمت تیم بودم. آقای گل محمدی هم فکر سلامتی من بود و از ایشان بابت این موضوع ممنون هستم. بازیکن همین لحظه را می‌بیند ولی مربی هفته‌های پیش رو و آینده را می‌بیند.


هر دو گلر ما خوب هستند
این مسائل به کادرفنی و مربی درواز‌ه‌بان‌های تیم برمی‌گردد، هر دو گلر  ما خوب هستند و این دیگر تصمیم کادرفنی است که کدامیک در درون دروازه قرار بگیرند. رشید مظاهری ملی‌پوش است و عرفانی هم در بازی مقابل تراکتورسازی خوب عمل کرد و این‌ها چیز زیاد مهمی نیست و ما باید تمرکزمان روی بازی باشد.


تعطیلات لیگ فرسایشی شده است
در مورد تعطیلات لیگ آقای علی کریمی هم اعتراض شدیدی به این موضوع انجام دادند و واقعیت هم همین است. لیگ ما مرتبا تعطیل می‌شود و مدت آن هم زیاد است. از آقای تاج می‌خواهم برنامه را طوری کنند که لیگ حالت فرسایشی پیدا نکند. این تعطیلات به تیم ضربه می‌زند. تیم‌ها باید هر روز تمرین کنند و وقتی بعد از تمرینات متوالی وارد مسابقات می‌شویم، احتمال مصدومیت برای بازیکنان وجود دارد.


تیم‌ها خوب بسته شدند ولی تعطیلات نگذاشت کیفیت شکل بگیرد
لیگ امسال زود شروع شد و تیم‌ها خوب بسته شدند ولی اینقدر تعطیلات به وجود آمد که تیم‌ها و بازیکنان کیفیت خود را از دست دادند و گل‌ها بیشتر روی ضربات ایستگاهی و حوادث اتفاق می‌افتد. برخلاف اینکه در شروع لیگ همه انتظار داشتیم که لیگ پویا و جذابی را در این فصل داشته باشیم ولی تعطیلات مداوم مانع از شکل ‌گیری مدنظر شد.

دیدگاه‌ها