کد خبر : 1359900 | 31 شهریور 1395 ساعت 19:10 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

در پایان جزو 6 تیم اول هستیم!

مهاجری:فدراسیون ما را به‌سمت لابی سوق می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: درس‌هایی گرفتیم که از 3 امتیاز برای ما مهم‌تر بود

مهاجری:فدراسیون ما را به‌سمت لابی سوق می‌دهد

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا مهاجری پس از تساوی 3 بر 3 پدیده مقابل صنعت نفت پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 


فشار زیادی را تحمل کردیم
خدا را شکر می‌کنم که در روزی که اشتباهات فردی زیادی داشتیم توانستیم بازی عقب افتاده را به تساوی بکشانیم و یک امتیاز کسب کنیم. ما در این دیدار فشار زیادی را تحمل کردیم و آن ضرباتی بود که به تیرک دروازه و از دست دادن پنالتی بود.

 


این تک امتیاز ارزش زیادی برای ما داشت
زمانی که 2 بر یک شدیم به دنبال زدن گل مساوی بودیم که گل سوم را دریافت کردیم اما جا دارد از همین جا به بازیکنانم خسته نباشی بگویم. شاید ما می‌توانستیم به جای یک امتیاز 3 امتیاز کسب کنیم اما این امتیازی که کسب کردیم ارزش زیادی برای ما داشت چرا که در ادامه لیگ به ما کمک می‌کند. بازیکنان نشان دادند با فداکاری می‌توانند شرایط خوبی را در بازی رقم بزنند.

 


ما تاوان تیم ملی را می دهیم
چرا ما باید نسبت به نفت 24 ساعت کمتر استراحت کنیم ما جمعه در اهواز و در آن گرما بازی کردیم و حالا باید با کنترل آن فشار به مصاف نفت برویم. ما تاوان تیم ملی را می‌دهیم. حاصل این اتفافات هم این می‌شود که بازیکنان مرتکب اشتباهات کمر شکن می‌شوند و باعث شد که این نتیجه رقم بخورد.

 


هواداران با وجود اندک بودن در کنار ما بودند
تماشاگران زمانی که 3 بر یک عقب بودیم با وجود اینکه اندک بودند اما کیفیت بالایی داشتند و کنار ما بودند. امیدوارم که در بازی‌های آینده ضمن ارائه بازی خوب بتوانیم در دفاع هم خوب عمل کنیم که امتیازات را مفت از دست ندهیم.

 


در حکم‌ها تبعیض وجود دارد
یوسفی در دقیقه 90 دیدار با سایپا به بازیکنان خود ما صحبتی کرد که معنای فارسی آن «طبل تو خالی» می‌شود. آنوقت داور به او کارت قرمز نشان می‌دهد و دو بازی هم محروم می‌شود و 3 میلیون هم جریمه می‌کنند. آنوقت چرا یکسری بازیکنان تیم‌های متمول وقتی 50 درصد محرومیت خود را سپری می‌کنند بخشیده می‌شوند در حالی که بازیکن ما نه به داور و نه به بازیکن حریف توهین کرده بود.

 


ما را به سمتی سوق می دهند که لابی کنیم
ما کمندانی و خذیراوی را هم نداشتیم. مجبور شدیم مدافع وسط خود را به عنوان مهاجم استفاده کنیم. با بزرگان فدراسیون هم صحبت کردیم اما می‌گفتند حکم گم شده است. ما را به سمتی سوق می‌دهند که لابی کنیم. انتظار فوتبال پاک را دارند اما به این شکل چگونه می‌توان حق را به حق‌دار داد. این مشکلات ماست.

 


در پایان فصل جزو 6 تیم اول خواهیم بود
من به تیمم اعتماد دارم تا پایان فصل اگر جزو 6 تیم اول لیگ نبودیم خود را به فوتبال خراسان مدیون می‌دانم. ما در نیمه دوم دیدار مقابل صنعت نفت بسیار شاداب بازی کردیم و به بازیکنان تیمم هم اعتماد دارم.

 


تعطیلات بازیکنان را از شرایط آرمانی دور می کند
ما نمی‌توانیم معجزه کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام شان و شخصیت پیراهن تیم را بدانند ولی وقتی بازیکن به شرایط آمادگی می‌رسد پس از مدتی لیگ دوباره تعطیل می‌شود و این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان از شرایط آرمانی دور شوند.


وی در مورد پنالتی که پدیده از دست داد، گفت: پنالتی‌زن اول تیم ما محسن یوسفی است. هنگامی که داور خطای پنالتی اعلام کرد خود من کمی تحت تاثیر قرار گرفتم چرا که 3-4 بازیکن اعلام کردند ضربه پنالتی را بزنند که تا برگشتم دیدم یونس شاکری پشت توپ ایستاده است. به هر حال آن چیزی که در این بازی مهم بود این بود که ما روند خوبی را در این بازی سپری کردیم.

دیدگاه‌ها