کد خبر : 1359915 | 31 شهریور 1395 ساعت 19:59 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

باشجاعت ولی کم تجربه هستیم؛

دست‌نشان: داور با پدیده مهربان بود

نادر دست نشان معتقد است که بازیکنان این تیم احساسی بازی کرده اند و همین موضوع باعث از دست رفتن پیروزی این تیم شده است.

دست‌نشان: داور با پدیده مهربان بود

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان در پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 


استرس باعث شد پیروزی را از دست بدهیم
بازی خوبی بود اما این تساوی به درد هیچ یک از تیم‌ها نمی‌خورد. من از نتیجه بازی راضی نیستم. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند هر چند که اشتباهاتی هم در بازی انجام دادند. استرسی که در بازی‌ حاکم شده بود باعث شد که پیروزی را از دست بدهیم.

 


نمی دانم چرا داور هند اعلام کرد
ما به عملکرد داور اعتراضی نداشتیم اما در گل دوم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که داور خطای هند اعلام کرد. 40 سال و خرده‌ای در فوتبال هستم اما نمی‌دانم چه توپی به دست بخورد هند حساب می‌شود. یک نفر مرا در این زمینه روشن کند. ممنون او می‌شوم. داور توپی که در فاصله نزدیک به دست بازیکن ما خورده بود هند گرفت و همان توپ تبدیل به گل شد.

 


داور با پدیده مهربان بود
اشکان خورشیدی از داوران خوب ماست اما ناخودآگاه در بازی‌هایی که من سرمربی یکی از تیم‌ها هستم دقتش را بیشتر می‌کند تا مسائلی را در خصوص همشهری بودن با من مطرح نکنند و نگویند که از من حمایت کرده است. به نظرم سوت‌های او در نیمه دوم باعث شد که بازیکنانم نتوانند مدیریت لازم را انجام دهند و در مورد خطا گرفتن هم با پدیده‌ای‌ها مهربان بود. امیدوارم که خورشیدی فیلم بازی را ببیند و اگر متوجه اشتباهش شد در بازی‌های آینده آن را اصلاح کند. ما به صحنه پنالتی اعتراض نکردیم چرا که بازیکن من خطا کرد.

 


تیم جوان هم شجاعت دارد و هم کم تجربه می شود
تیم ما جوان است و این موضوع 2 خصلت دارد یکی اینکه تیم با شجاعت بازی می‌کند و دیگر اینکه کم‌تجربه در زمین مسابقه حاضر می شوند. قرار نیست من یا اگر بازیکنم اشتباه می‌کند داور هم اشتباه کند. او قاضی میدان است و باید عدالت را در زمین پیاده کند.

 


تعطیلات باعث شد از روند خود دور شویم
تعطیلی برای تیم جوان ما خوب نیست و نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. تعطیلات باعث شد ما از روند پیروزی‌های خود دور شویم. امیدوارم این مسئله تجربه‌ای برای من و بازیکنانم شده باشد تا بتوانیم در تعطیلات آینده بهتر عمل کنیم.

 


اصرار پدیده روی سانتر جواب داد
پدیده بازیکنان خوب، جوان و با انگیزه‌ای دارد. آنها خیلی روی هوا بازی می‌کردند که این موضوع باعث شد بازیکنان من خسته شوند. البته اصرار پدیده به ثمر نشست و آنها روی این موضوع به گل رسیدند اما همیشه اینگونه نیست.

دیدگاه‌ها