کد خبر : 1359967 | 31 شهریور 1395 ساعت 23:20 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

گفتم طارمى آقاى گل مى شود

پروین: پرسپولیس شایسته قهرمانى است

اسطوره پرسپولیس به تمجید عملکرد این تیم بعد از پیروزى مقابل سپاهان پرداخت.

پروین: پرسپولیس شایسته قهرمانى است

به گزارش "ورزش سه"، على پروین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبالی که پرسپولیس برابر تیم خوبی مثل سپاهان آن هم در اصفهان ارایه داد، نشان داد پرسپولیس شایسته کسب مقام قهرمانی است البته کسب عنوان ساده نیست ولی این تیم توانش را دارد . بازی پرسپولیس جای تبریک به برانکو و بازیکنان دارد.

 

از بازی تیم لذت بردم و باید به آقای طاهری هم تبریک بگویم که با حل مشکلات باشگاه و تیم و حمایت از کادر فنی باعث رسیدن پرسپولیس به این مرحله شده است. وی ادامه داد: خوشحالم که پای طارمی هم به گلزنی باز شده است. من قبل از این هم گفتم که این پسر، هم بچه خوبی است هم گلزن خوبی و می تواند باز آقای گل شود. او ثابت کرد گلزنی در وجودش است.

 

طارمی فقط باید روی کارش تمرکز کند و در این صورت باز هم بهترین گلزن لیگ می شود. البته در این بازی همه بچه ها واقعا خوب بودند و این وسط عالیشاه واقعا خیلی خوب بود و خیلی موثر نشان داد تا پرسپولیس ، آن جلو راه بیفتد. پروین اضافه کرد: هواداران با حمایت خودشان واقعا به تیم کمک می کنند ودر این دیدار هم تیم خودشان را تنها نگذاشتند با وجود اینکه در اصفهان بازی انجام می شد. این حمایت ها باید تا آخر ادامه داشته باشد ما قدیمی ها هم پشت باشگاه و تیم هستیم چون موفقیت پرسپولیس باعث سربلندی همه ما است. آقای طاهری و برانکو هم نشان دادند که کارشان را بلد هستند.

دیدگاه‌ها