کد خبر : 1360064 | 01 مهر 1395 ساعت 12:24 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین مراسم خداحافظی؛

وداع با رکاب زن آسمانی (عکس)

پیکر بهمن گلبارنژاد بعد از انتقال به ایران برای اولین بار به صورت رسمی در تهران تشییع شد و پس از آن به شیراز منتقل خواهد شد تا در زادهگاه خود به خاک سپرده شود.

به گزارش "ورزش سه"، حادثه تلخ واژگونی بهمن گلبارنژاد در مسابقه دوچرخه سواری جاده پارالمپیک و درگذشت او ورزش ایران و جهان را تحت تاثیر قرار داد. پس از پایان پارالمپیک و همراه با بازگشت آخرین کاوران ایران پیکیر مرحوم گلبارنژاد هم به تهران رسید تا مراسم تشییع او  در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و جنب مزار شهیدان گمنام برگزار شود.
در این مراسم، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و جمعی از ورزشکاران پارالمپیک و خانواده مرحوم حضور دارند. وزیر ورزش در این مراسم گفت:« گلبارنژاد قهرمان جنگ و پارالمپیک است و حتما بررسی‌هایی صورت می‌گیرد تا دولت و وزارت ورزش بتواند موارد مطرح شده را برای این مرحوم و خانواده‌اش در نظر بگیرد.»


محمود خسروی وفا هم در جریان این مراسم می گوید:« گلبارنژاد یکبار جانباز شد و بعد با اتفاقی که برایش رخ داد، باز هم برای کشورش تأثیرگذار بود همانطور که دیدید در اختتامیه پارالمپیک یک دقیقه سکوت برگزار شد. ما به او افتخار می‌کنیم. باید با فدراسیون دوچرخه‌سواری هماهنگ کنیم و ببینیم کجا جای رسیدگی دارد. الان نمی‌توان در این مورد صحبت کرد. با فدراسیون پزشکی هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.»


پس از این مراسم پیکر مرحوم بهمن گلبارنژاد به شیراز منتقل خواهد شد تا او در میان همشهریان خود تشییع و به خاک سپرده شود.

 

1144933

 

1144934

 

دیدگاه‌ها