کد خبر : 1360101 | 01 مهر 1395 ساعت 13:40 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

سرخیو راموس؛ فستیوالی از گلزنی و دادن پنالتی

سرخیو راموس، مدافع با تجربه و توانمند رئال مادرید در دیدار دیشب برابر ویارئال هم موفق به گلزنی شد اما یک ضربه پنالتی نیز به حریف تقدیم کرد.

سرخیو راموس؛ فستیوالی از گلزنی و دادن پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب کهکشانی در برابر زیردریایی ها، راموس در لحظات پایانی نیمه اول مرتکب خطای هند شد که از دید داور درون محوطه و خطای پنالتی قلمداد شد.

 

این اتفاق، برای سومین بار در همین مقطع ابتدایی فصل رخ می دهد. راموس قبل از این در دیدار برابر سویا در فینال سوپر کاپ و همچنین در جریان پیروزی 2-5 برابر اوساسونا مرتکب خطای پنالتی شد که البته دومی راهی به دروازه نیافت.

 

همچین راموس تنها با گذشت 5 هفته از لالیگا تا به حال 4 کارت زرد دریاف کرده است که می تواند در ادامه فصل برای او مشکل ساز شود.  البته باید اذعان داشت که کاپیتان مادریدی ها در حال سپری کردن یکی از بهترین فصول دوران حرفه ای خود است و تاثیر بسزایی در خط دفاعی لوس بلانکوس دارد.

 

 

1144960

 

 

باید عنوان داشت که با توجه به تمارض لحظات پایانی راموس در محوطه جریمه ویارئال، او در آستانه دریافت کارت دوم نیز قرار داشت که داور مسابقه از آن صرف نظر کرد.

 

اما در آن سو، راموس در سال های اخیر گل های بسیار مهم و حساسی برای مادریدی ها به ثمر رسانده است. دیشب نیز او موفق شد با پروازی دیدنی در محوطه جریمه حریف، تک گل شاگردان زیدان را به ثمر برساند. مدافع 30 ساله رئال در فینال سوپرکاپ نیز در آخرین لحظات موفق به گلزنی و به تساوی کشاندن بازی شد و زمینه ساز قهرمانی این تیم در سوپر کاپ بود.

 

دو هفته پیش و در جریان دیدار با اوساسونا باز هم شاهد پرش بلند راموس و گلزنی وی بویم تا فصل جاری را تا به حال، فستیوالی از گلزنی، دادن پنالتی و دریافت کارت برای راموس قلمداد کنیم.

دیدگاه‌ها