کد خبر : 1360125 | 01 مهر 1395 ساعت 17:52 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

در پی مصدومیت مسی

اعتراض شدید نشریات آرژانتینی به باشگاه بارسلونا

مصدومیت لیونل مسی برای آرژانتینی ها بیش از هواداران بارسا گران تمام شده است.

اعتراض شدید نشریات آرژانتینی به باشگاه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که ماه گذشته در بازی مقابل بیلبائو مصدوم شده بود، بر خلاف توصیه پزشکان بارسا به آرژانتین رفت تا تیم ملی کشورش را در بازی مقابل کلمبیا همراهی کند. دیداری در چارپوب دور مقدماتی جام جهانی روسیه که برای آلبی سلسته اهمیت فراوانی داشت. مسی با وجود مصدومیت در بازی حضور یافت و تک گل برتری تیمش را نیز به ثمر رساند.

 

او پس از بازی با اعلام اینکه از ناحیه پوبیس دچار مصدومیت شده، از غیبتش در بازی مقابل ونزوئلا و بازگشت زودهنگامش به بارسلون خبر داد. آرژانتین بدون مسی برابر ونزوئلا 2-2 متوقف شد اما مسی یک هفته بعد در بازی برابر آلاوس به میدان رفت. این مساله در آن مقطع اعتراض آرژانتینی ها را در پی داشت و آنها مدعی بودند که انریکه نباید به مسی مصدوم بازی می داد.

 

 

1144859

 

 

شب گذشته مسی بار دیگر دچار مصدومیت شد و نتوانست دیدار برابر اتلتیکو را به اتمام برساند. سپس اعلام شد که او دچار پارگی عضله ران پای راست شده و سه هفته از میادین به دور خواهد ماند که به منزله غیبتش در دو بازی آرژانتین برابر پرو و پاراگوئه است.

 

این مساله امروز مورد اعتراض تقریبا اکثر نشریات ورزشی آرژانتینی قرار گرفته است. به طور مثال نشریه اوله تیتر زده است که مسی برگشت و استراحت نکرد. اوله به انریکه تاخته است که چرا در هفته های اخیر از مسی در 268 دقیقه از 360 دقیقه ممکن استفاده کرده و بیشتر به وی استراحت نداده است. آرژانتینی ها دلیل اصلی مصدومیت دوباره مسی را باشگاه بارسلونا می دانند.

 

دیدگاه‌ها