کد خبر : 1360184 | 01 مهر 1395 ساعت 22:42 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

بائوسا: بارسلونا مراقب مسی نبود

الخاندرو بائوسا، سرمربی تیم ملی آرژانتین، باشگاه بارسلونا را متهم کرد که به اندازه کافی از لیونل مسی مراقبت نکرده اند.

بائوسا: بارسلونا مراقب مسی نبود

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تساوی 1-1 شب گذشته بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت شد و برای سه هفته از میادین دور خواهد بود. این در حالی است که او در دیدار اخیر آرژانتین مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی هم دچار آسیب دیدگی مشابهی شده بود. اکنون بائوسا باشگاه بارسلونا را مقصر مصدومیت مجدد کاپیتان تیمش می داند.


او به خبرنگاران گفت:" بارسا به ما پیامک فرستاد که مراقب مسی باشیم اما خودشان چندان مراقب او نبودند. عجیب است با توجه به مشکلی که مسی داشت، آنها در هر دیدار از او استفاده کردند.


خبر رسمی ای که ما از باشگاه بارسلونا دریافت کردیم این است که لیونل ماهیچه ران پای مسی دچار پارگی شد و برای سه هفته نمی تواند بازی کند. این برای ما عجیب است زیرا سه هفته برای بهبود این آسیب دیدگی کافی نیست.

 

1144866

 

 

ما هنوز نتوانستیم با او صحبت کنیم اما می خواهیم بدانیم که شدت مصدومیت او چقدر است. او مطمئنا معایناتی را پشت سر گذاشت و ما منتظریم تا نتایج آنها برای پزشک تیم ملی فرستاده شود و پس از آن دیدگاه روشن تری پیدا خواهیم کرد.


از نظر من، مسی نمی تواند در دیدارهای بعدی آرژانتین بازی کند. امیدواریم مصدومیت او جدی نباشد و بعد از سه هفته بتواند بازی کند. ما از همین حالا به بازی کردن بدون او فکر می کنیم."

دیدگاه‌ها