کد خبر : 1360195 | 01 مهر 1395 ساعت 23:22 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

دنی مورفی:

مورینیو دوست داشت سرمربی لیورپول شود

دنی مورفی، هافبک سابق لیورپول، ادعا کرد که ژوزه مورینیو بعد از جدایی از پورتو، در آستانه هدایت قرمزها بود اما در نهایت به چلسی رفت.

مورینیو دوست داشت سرمربی لیورپول شود

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در سال 2004 هدایت چلسی را برعهده گرفت و با این تیم دو فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شد اما مورفی ادعا کرد که آقای خاص دوست داشت سرمربی لیورپول شود اما مدیران باشگاه مرسی سایدی ترجیح دادند رافا بنیتس را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.


مورفی در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت زیر نظر مورینیو بازی کند، گفت:" خب، شاید عجیب باشد اما نزدیک بود!

 

 

1145059

 

 

وقتی بنیتس سرمربی لیورپول شد، انتخاب بین او و مورینیو بود. مورینیو خیلی دوست داشت سرمربی لیورپول شود. این را براساس واقعیات می دانم. اما باشگاه لیورپول بنیتس را انتخاب کرد زیرا او در همان زمان با والنسیا قهرمان لالیگا و جام یوفا شده بود و فکر می کردند این انتخاب بهتری است نسبت به مربی ای که فقط در پرتغال به موفقیت رسیده بود. می دانم مورینیو ازاین اتفاق بسیار ناراحت شد.


من هم ازاین اتفاق خیلی ناراحت شدم زیرا وقتی بنیتس آمد، من را نخواست. من هم از نیامدن مورینیو ناراحت شدم زیرا ممکن بود او تصمیم به حفظ من می گرفت!"

دیدگاه‌ها