کد خبر : 1360399 | 02 مهر 1395 ساعت 22:50 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی دورتموند برابر فرایبورگ

دورتموند در ادامه نتایج خوبش در هفته های اخیر، امشب توانست در دیداری خانگی، با نتیجه 3-1 فرایبورگ را شکست بدهد.

پیروزی خانگی دورتموند برابر فرایبورگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در سه دیدار قبلیشان 17 بار دروازه حریفان را باز کرده بودند، در دیدار امشب به اندازه دیدارهای قبل، برتر از حریف نبودند اما در نهایت توانستند تیم جنگنده فرایبورگ را شکست بدهند.

 

در نیمه اول دورتموند نمایش بهتری داشت اما عملکرد خوب بازیکنان فرایبورگ در کارهای دفاعی باعث شد تا زردها برای رسیدن به گل اول 45 دقیقه منتظر بمانند. روی پاس عثمان دمبله بوود که پیر امریک اوبامیانگ توانست حساب کار را 1-0 کند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد و تنها 8 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که لوکاژ پیشچک، توانست برتری دورتموند را به دو گل افزایش بدهد.

 

1145266

 

بازیکنان فرایبورگ خیلی سریع به این اتفاق واکنش نشان دادند و در دقیقه 60 توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند. ماکسیمیلیان فیلیپ که در موقعیتی تک به تک با بورکی قرار گرفته بود، با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

بعد از این گل بازیکنان دورتموند بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بر شدت حملات این تیم افزوده می شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 90، رافائل گریرو روی پاس پشت پای تماشایی اوبامیانگ، با ضربه ای فنی، حساب کار را 3-1 و پیروزی دورتموند را تثبیت کرد.

 

با این پیروزی دورتموند 12 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به کلن، و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بایرن، در رتبه دوم جای گرفت.

 

دیدگاه‌ها