کد خبر : 1360501 | 03 مهر 1395 ساعت 14:20 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

80درصد شانس پیروزی برابر پاراگوئه با ایران است

حسین شمس: ایران همه تیم‌ها را شیر کرد

سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال گفت: تیم‌ملی ایران از نظر نفری و کار تیمی بالاتر از پاراگوئه است و اگر اتفاق عجیب نیفتد شانس برد ما برابر پاراگوئه بیشتر از 80درصد است.

حسین شمس: ایران همه تیم‌ها را شیر کرد

حسین شمس در گفتگو با "ورزش سه"، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در دورانی که سرمربی تیم‌ملی بودم خاطرم هست که یک بار در گرندپری2010 با پاراگوئه بازی کردیم که در نیمه‌نهایی به اسپانیا باختیم و بعد در بازی سوم و چهارمی در پنالتی به پاراگوئه باختیم و چهارم این رقابت‌ها شدیم.


وی افزود: پاراگوئه قطعا تیم خوبی است که تا به اینجای جام بالا آمده است اما به نظر می‌رسد که برای تیم ما دردسرساز نخواهد بود. تیم ما کلا بهتر از پاراگوئه است و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد انشاالله ما با پیروزی به فکر بازی‌های دور نیمه‌نهایی خواهیم بود.


سرمربی اسبق تیم‌ملی با بیان اینکه بازی ایران برابر برزیل همه تیم‌های دور یک هشتم را شیر کرده، متذکر شد: بازی عجیب و غریب و دلاورانه ما برابر برزیل همه را امیدوار کرد و بعد از ما هم مصر بلافاصله یقه ایتالیای قدرتمند را گرفت. البته پیروزی آذربایجان برابر تایلند پیش‌بینی می‌شد اما پیروزی با این اختلاف چیز عجیبی بود.


حسین شمس خاطرنشان کرد: در بازی روسیه و اسپانیا هم باید منتظر شگفتی باشیم و احتمال دارد که روسیه این بازی را ببرد و چون بردن روسیه برای ما راحت‌تر است امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها