کد خبر : 1360576 | 03 مهر 1395 ساعت 17:19 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

فلاحت زاده: برعکس پارسال عمل می‌کنیم

فرشاد فلاحت زاده بازیکن سابق تیم‌ملی که بعد از جدایی از هدایت تیم‌ملی فوتبال ساحلی در سالیان اخیر به فوتبال برگشته، وضعیت تیم سایپا را که او دستیاری سرمربی‌اش را عهده‌دار است، آرمانی می داند!

فلاحت زاده: برعکس پارسال عمل می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" فلاحت زاده، از وضعیت امروز و اوضاع‌واحوال سایپا در بازی‌های آتی چنین می‌گوید:

فقط بدشانسی و دیگر هیچ
فلاحت زاده درباره افت امتیازی سایپا در مدت‌زمان مشابه نسبت به سال قبل می‌گوید: تنها نکته‌ای که باعث کم بودن امتیازات ماست بدشانسی بوده و دیگر هیچ. ما تیمی داریم که مدعی‌ست؛ اما خوب نتیجه نگرفته است. همین بازی آخر برابر صبا که 1-0 باختیم به‌جز فرصت‌های صددرصد گلی که از دست دادیم، یک پنالتی محرز برایمان گرفته نشد؛ اما به‌هرحال سایپای پارسال در ابتدای لیگ خوب امتیاز گرفت و بعد افت کرد ولی ما امسال برعکس عمل می‌کنیم و در ادامه کار بهتر از پارسال امتیاز خواهیم گرفت.


برتری دور برگشت خصلت حسین آقا
در تیم‌های فولاد و سپاهان که حسین آقا با آنها قهرمان لیگ‌برتر شد عیناً شاهد بودیم که اوج کار ایشان در نیم‌فصل دوم و خصوصاً یک‌چهارم پایانی لیگ بوده است. به همین دلیل امسال هم امیدوارم تیم ما با برتری در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌های سهمیه‌دار در لیگ باشیم.

 

 

لقمه گلوگیر می‌شویم
در 3 بازی آخر برابر تیم‌های تراکتورسازی، استقلال و سپاهان در تهران بازی داریم، از هیچ‌کدام از این تیم‌ها ترسی نداریم. بدون هیچ بلوفی باید بگویم این 3 تیم از ما می‌ترسند، به‌خصوص تراکتورسازی که در اولین بازی برابر ما بازی خواهد کرد. ما برای این 3 تیم به‌خصوص تراکتورسازی رتبه اولی، لقمه گلوگیر خواهیم شد.

 

11 بازیکن عوض‌شده
ما لیگ را خوب شروع نکرده‌ایم، اما تیم ما 11 بازیکن دارد که سال گذشته با این تیم نبوده‌اند. هماهنگی آنها زمان می‌برد بااین‌حال ما در بازی‌های لیگ‌برتر امسال برابر پرسپولیس و صبا که باخته‌ایم شایسته گرفتن امتیاز بودیم، برابر گسترش هم که مساوی کردیم بی‌تردید باید می‌بردیم، البته برابر پدیده خودمان قبول داشتیم که بد بازی کردیم و در تهران با این تیم به‌تساوی رسیدیم. برابر صبا هم ما یکسره برتر بودیم ولی آنها 3 توپ آوردند و برنده شدند.

 


چاره‌ای نداریم
مدام لیگ باید تعطیل شود، درست است که ما از وضعیت آرمانی خارج می‌شویم اما  به خاطر تیم‌ملی مجبوریم حرف نزنیم؛ خداوکیلی اگر آقای کی‌روش سرمربی یکی از تیم‌های لیگ‌برتری بود از این وضعیت راضی بود، درست است که می‌گویند همه مربیان لیگ‌برتری خبر از برنامه‌ها و تعطیلی‌ها داشته‌اند، اما اگر همان موقع هم معترض بودند مگر می‌شد کاری کرد؟

دیدگاه‌ها