کد خبر : 1360602 | 03 مهر 1395 ساعت 18:32 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

علوان‌زاده: تنها گزینه‌ هم‌پست وحید من بودم

احسان علوان‌زاده پس از 7 هفته حضور در تیم پرسپولیس به مدت 5 دقیقه مقابل سپاهان به میدان رفت.

علوان‌زاده: تنها گزینه‌ هم‌پست وحید من بودم

به گزارش "ورزش‌سه"، هافبک پرسپولیس در خصوص تعویضش با وحید امیری گفت: وحید امیری بازیکن بزرگی است و از اینکه در پست او حضور دارم احساس خوبی دارم، فرشاد احمدزاده در این بازی مصدوم بود و آقای برانکو نمی‌خواست به دلیل مصدومیت قبلی وحید امیری به او فشار بیاورد برای همین مجبور به تعویض او شد، تنها گزینه‌ هم پست وحید من بودم، برای همین جای او به میدان رفتم.


وی درباره بازی کردنش در همین زمان کم افزود: پیش از این گفته بودم که از حضورم در پرسپولیس خوشحالم و به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم. البته به دوستانم گفته بودم مقابل سپاهان به میدان خواهم رفت. در این بازی انگیزه زیادی داشتم اگرچه تنها 5 دقیقه پایانی به صورت تعویضی در ترکیب قرار گرفتم ولی همیشه گفتم و می‌گویم که بازی کردن در پرسپولیس افتخار است. اگرچه زمان برای اثبات خودم کم بود.

 


وقتی از او می‌پرسیم نظر برانکو در خصوص عملکردت چه بود می‌گوید: نمی‌‌دانم؛ این را باید از آقای برانکو سوال کنید اما فکر می‌کنم نظرشان نسبت به من مثبت بود. امیدوارم در بازی‌های دیگر هم بتوانم برای تیمم بازی کنم.
علوان‌زاده در پایان درباره بازی‌های جام حذفی و اینکه احتمالا با حضور وحید امیری در تیم ملی به او بازی خواهد رسید گفت: آقای برانکو از نظرشان بابت عدم بازی‌ در جام حذفی با توجه به اینکه بازی مقابل قشقایی شیراز تیم دسته دویی است صرف نظر کردند، در غیراینصورت اگر تیم لیگ برتری یا حتی لیگ یکی مقابل ما ظاهر می‌شدند مطمئن باشید که روی نظرشان مصر بودند. در خصوص بازی کردنم هم باید بگویم که این به نظر کادرفنی برمی‌گردد درست است که وحید امیری در اردوی تیم ملی است اما احتمال اینکه فرشاد احمدزاده به این بازی برسد زیاد است. اگرچه دوست دارم باز هم برای پرسپولیس به میدان بروم و گلزنی کنم.

دیدگاه‌ها