کد خبر : 1360704 | 04 مهر 1395 ساعت 08:31 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: بازی پاراگوئه فوتسالی نبود

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: به نظرم بازی پاراگوئه خیلی فوتسالی نبود و بیشتر روی برنامه‌های انفرادی خودشان حساب کرده بودند

ترابیان: بازی پاراگوئه فوتسالی نبود

به گزارش "ورزش سه"، عباس ترابیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه و صعود به جمع 4 تیم برتر جهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. خوشبختانه تاکتیکی بازیکنان ایرانی بر قلدری حریف چربید و توانستیم پیروز میدان شویم. در اکثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان ایران بود و پاراگوئه روی اشتباهات کوچک بازیکنان ما به گل رسید.

 

وی با اشاره به تعریف و تمجید خاویر لوزانو از تیم ملی ایران تاکید کرد: بسیاری از بزرگان فوتسال این بازی را از نزدیک تماشا کردند. خاویر لوزانو یکی از این نفرات بود او به خاطر بازی خوب ملی‌پوشان به ما تبریک گفت. همچنین تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم در اولین دقایق پس از پیروزی تماس گرفت و ضمن تقدیر و تشکر از ملی‌پوشان این برد را به همه اهالی ورزش تبریک گفت.

 

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص اینکه آیا ملی‌پوشان ایران، پاراگوئه را دست‌کم گرفته بودند که بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد گفت: فکر نمی‌کنم که ایران، پاراگوئه را دست کم گرفته بود. به هر حال پاراگوئه هم از تیم‌های خوب جهان است. به نظرم بازی آنها خیلی فوتسالی نبود و بیشتر روی برنامه‌های انفرادی خودشان حساب کرده بودند اما ما با پیاده کردن تاکتیک دقیقی فوتسال توانستیم بر این تیم پیروز شویم.

 

ترابیان در مورد رویارویی ما با روسیه در مرحله نیمه‌نهایی تاکید کرد: به هر حال اسپانیا در دیدار مقابل روسیه چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت. برای ما فرقی نمی‌کرد که مقابل چه تیمی قرار بگیریم البته که خودمان هم ترجیح می‌دادیم روسیه صعود کند زیرا بازی‌های دوستانه زیادی با آنها برگزار کرده‌ایم و شناخت خوبی نسبت به آنها داریم.

 

وی در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند قهرمان جام جهانی شود یا خیر گفت: خوشبختانه شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که تیم ملی وضعیت خوبی دارد. حمایت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال به خوبی صورت گرفته است. به هر حال ممکن است که تیم ملی به بازی فینال هم برسد. چیزی در فوتسال قابل پیش‌بینی نیست.

دیدگاه‌ها