کد خبر : 1361249 | 06 مهر 1395 ساعت 17:14 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی طرفین برای امضای تفاهم‌نامه ورزشی

دیدار گودرزی با سفیر کرواسی

وزیر ورزش و جوانان روابط دو کشور ایران و کرواسی را مثبت ارزیابی کرد و خواستار تعمیق روابط ورزشی دو کشور در قالب تفاهم‌نامه شد.

دیدار گودرزی با سفیر کرواسی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمود گودرزی در دیدار با «استریبور کیکرتس» سفیر کرواسی که عصر امروز انجام شد، با ابراز  رضایت از روابط دو کشور که از همان بدو استقلال کرواسی آغاز شده، ایران را جزو اولین کشورهایی دانست که استقلال این کشور را به رسمیت شناخت.

 

وزیر ورزش و جوانان همچنین ارتباطات ورزشی دو کشور را نیز مثبت ارزیابی و از نقش سازنده مربیان کروات در ورزش کشورمان به نیکی یاد کرد.

 

گودرزی با اشاره به روابط خوب دو کشور در عرصه ورزش اظهار داشت: کرواسی در فوتبال جایگاه خوبی دارد و پیشرفت‌هایی هم داشته است که در حوزه ورزش این روابط می‌تواند در رشته‌هایی همچون تکواندو، کشتی، وزنه‌برداری و ... هم ادامه یابد، به‌طوری که در قالب یک تفاهم‌نامه  ارتباطات دو کشور در این عرصه گسترده‌تر و هدفمندتر شود.

 

در این دیدار سفیر کرواسی در ایران با استقبال از پیشنهاد گودرزی نسبت به امضای تفاهم‌نامه همکاری در عرصه ورزش ابراز خرسندی و خاطرنشان کرد: روابط ایران و کرواسی در تاریخ سابقه طولانی دارد و در عرصه ورزش نیز این همکاری‌ها با سفر تیم‌های ورزشی ایران و کرواسی به کشورهای یکدیگر همچنین اعزام مربی‌ها صورت گرفته اما در قالب تفاهم‌نامه همکاری فصل جدیدی از روابط بین دو کشور رقم خواهد خورد.

 

وی تاکید کرد: کرواسی مشتاقانه گسترش روابط دو کشور در عرصه ورزش را دنبال می‌کند.

 

دیدگاه‌ها