کد خبر : 1361515 | 07 مهر 1395 ساعت 16:25 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری‌زاده و توضیح درباره دخالت علی آبادی

مصاحبه دادکان درباره دخالت های محمد علی آبادی در فوتبال در ایام جام جهانی 2006 با واکنش برخی از این بازیکنان همراه شده است.

بختیاری‌زاده و توضیح درباره دخالت علی آبادی

به گزارش "ورزش سه"، بختیاری زاده درباره درخواست علی آبادی مبنی بر خط خوردن او، یحیی و علی دایی می گوید: راستش ما در آن دوره زمانی چیزهایی می شنیدیم. من خودم شنیده بودم که سازمان تربیت بدنی وقت مخالف حضور من و آقای گل محمدی در تیم بوده اما نمی دانستم که این مساله گریبان علی دایی را هم گرفته است و آنها قصد داشتند کاپیتان تیم ملی را هم از جمع مردان تیم ملی کنار بگذارند. این به هر حال موضوع عجیبی است. البته بخشی از مشکلات ما در این مسابقات بود چون همانطور که می دانید تضادی که بین آقای دادکان و علی آبادی وجود داشت بسیار به فوتبال ایران ضربه زد.


بختیاری زاده در ادامه می گوید: از آنجایی که فوتبال ایران دولتی است هر چهره ای به خودش اجازه می دهد در صورت تامین هزینه ها در آن به اظهارنظر بپردازد و این مساله دیگر برای هیچ کس عجیب نیست .حال آنکه خودتان می دانید این اتفاق هرگز در خارج از ایران نمی افتد .  مثلا آقای برلوسکنی نخست وزیر سابق ایتالیا که  مالک  باشگاه میلان بود ،دوست داشت تیمش با دو فوروارد بازی کند اما هیچ وقت نتوانست حرف خود را به کرسی بنشاند و حرف حرف سرمربی باشگاه بود.


بختیاری زاده در پایان حرف هایش می گوید: نمی دانم که اتفاقات جام جهانی 2006 برای فوتبال ما تجربه خواهد شد یا نه اما آن اتفاقات اثر بسیار بدی روی نتیجه گیری ما در جام جهانی گذاشت و اختلافات باعث شد ما از آن تورنمنت نتیجه خوبی نگیریم.

دیدگاه‌ها