کد خبر : 1361622 | 07 مهر 1395 ساعت 23:07 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی آرسنال برابر بازل

آرسنال در دیداری خانگی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه 2-0 بازل را شکست بدهد.

پیروزی خانگی آرسنال برابر بازل

 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار توپچی ها در همان 30 دقیقه ابتدایی بازی، دو بار دروازه حریف را باز کردند و در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کنند.

بازی با برتری میزبان آغاز شد و حاصل این برتری، گل اول بازی برای توپچی ها در دقیقه 7 بود. حرکت خوب الکسیس سانچس از سمت چپ و پاس او در موقعیتی مناسب به تئو والکات رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

1146254

 

 

برتری آرسنالی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و هرچند بازیکنان بازل هم یکی دو حمله نصفه و نیمه داشتند، اما باز هم این تیم میزبان بود که بر توپ و میدان تسلط داشت و در نهایت در دقیقه 26 به گل دوم رسید.

 

این بار هم همکاری والکات و الکسیس سانچس، یک موقعیت خوب برای شماره 14 توپچی ها ایجاد کرد و او با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1146257

 

بعد از این گل هم آرسنالی ها به حملات شان ادامه دادند و چند موقعیت گلزنی خوب دیگر هم داشتند و می توانستند در همان نیمه اول به گل های سوم و چهارم هم برسند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم آرسنالی ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 52، همکاری الکسیس و والکات، می توانست به گل سوم میزبان تبدیل شود اما حضور به موقع تولنت ژاکا، دروازه بازل را نجات داد.

چند دقیقه نوبت الکس ایووبی بود که دروازه حریف را باز خطر مواجه کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بازل پیدا نکرد.

 

بعد از آن نوبت تیم میهمان بود تا خودی نشان بدهد و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه اوسپینا ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقایق پایانی باز هم آرسنال بر بازی مسلط شد و تا آستانه زدن گل سوم پپش رفت اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان دو گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها