کد خبر : 1361966 | 09 مهر 1395 ساعت 18:51 | 64.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: شانسی بود؛ آرزویم قهرمانی‌ پرسپولیس است

بازیکن باتجربه قشقایی شیراز با اعلام اینکه با توجه به اتفاقات موفق به شکست حریف قدرتمند خود شده اند، برای سرخپوشان در مسابقات لیگ آرزوی موفقیت کرد.

شیری: شانسی بود؛ آرزویم قهرمانی‌ پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد درباره شرایط این بازی و صعود شگفت انگیز تیمش گفت: بازی سخت و پرفشاری بود و در ضربات پنالتی که شانس در آن حرف اول را می زند توانستیم حریف را شکست دهیم و خدا را شکر که برنده شدیم.

 


وی در ادامه درباره بحث عدم حضور بازیکنان ملی پوش پرسپولیس گفت: نمی توان اینطور گفت و پرسپولیس نام بزرگی است و همیشه شیر است، چه بازیکنان اصلی اش باشند چه هر بازیکنی که پیراهن این تیم را برتن کند.

 


شیری در مورد آمادگی اش و عملکردش در این بازی گفت: قرعه بدی برای تیم ما بود و اما بازیکنان ما انگیزه بالایی داشتند و  اکنون آرزویم موفقیت و قهرمانی پرسپولیس در مسابقات لیگ است. خدا را شکر با تمریناتی که انجام می دهم توان بازی دارم. بهترین بازیکن ما دروازه بان مان بود. اگر 10 بار دیگر هم با پرسپولیس بازی کنیم شکست می خوریم. این نتیجه شانس ما در این بازی بود و بازیکنان هم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند.

دیدگاه‌ها