کد خبر : 1362321 | 11 مهر 1395 ساعت 01:03 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان بی‌حاصل روس‌ها در لحظات آخر؛

قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فوتسال

تیم ملی آرژانتین با پیروزی نزدیک مقابل روسیه موفق شد قهرمانی جام جهانی فوتسال را کسب کند.

قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی آرژانتین و روسیه که در مرحله نیمه نهایی به ترتیب مقابل پرتغال و ایران به برتری رسیده بودند از ساعت 22:30 (به وقت ایران) در سالن ال پوئبلو شهر کالی کلمبیا به قضاوت فرناندو گوتیرز به عنوان داور اول، فینال جام جهانی 2016 فوتسال را مقابل هم برگزار کردند.


ادر لیما بهترین بازیکن روسیه با گذشت 15 دقیقه  از بازی گل اول را به ثمر رساند اما خوشحالی آنها فقط 26 ثانیه دوام داشت و آلامیر واپوراکی موفق شد گل تساوی را بزند.


در حالی که روسیه پنج خطای فنی را مرتکب شده بود در فاصله 26 ثانیه به پایان نیمه اول آرژانتین از روی پنالتی نقطه دوم موقعیت خوبی به دست آورد تا از روس‌ها پیش بیفتد که لئوناردو کوزولینو این فرصت را تبدیل به گل کرد تا آرژانتین با برتری 2 بر یک به رختکن برود.


یک دقیقه و 18 ثانیه از نیمه دوم گذشته بود که ادر لیما بهترین گلزن روسیه موفق شد دومین گل خود و تیمش را در این مسابقه بزند اما دوباره آنها برتری را خیلی زود از دست دادند و این بار 24 ثانیه کافی بود تا آلان برندی دوباره برتری را به اردوی آرژانتین بیاورد.


برندی در دقیقه 22:33 دوباره یک گل دیگر برای آرژانتین زد تا آنها اختلاف را دو برابر کنند و کار روس‌ها سخت‌تر از قبل شود.


کونستانتینو واپوراکی پنجمین گل آرژانتین را در دقیقه 38:19 به ثمر رساند تا امید روس‌ها از دست برود ولی این تیم خیلی زود به بازی برگشت و دیمیتری لیسکوف در دقیقه 38:56 اختلاف را به عدد دو رساند و لیما از روی پنالتی نقطه دوم و در فاصله 19 ثانیه به سوت پایان مسابقه گل چهارم روسیه را زد و هت‌تریک کرد.


تلاش روسیه در ثانیه‌های پایانی حاصلی در پی نداشت تا آرژانتین با نتیجه نزدیک 5 بر 4 قهرمان جام جهانی فوتسال در سال 2016 شود.


تیم ملی ایران نیز ساعاتی قبل با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پرتغال به مقام سوم رسیده بود.

دیدگاه‌ها