کد خبر : 1362578 | 12 مهر 1395 ساعت 00:50 | 43.2K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیکه: تراشتگن می توانست کمتر ریسک کند

جرارد پیکه، مدافع ارزشمند بارسلونا پس از شکست 4-3 امشب مقابل سلتا به دفاع از تراشتگن، گلر پراشتباه آبی اناری ها پرداخت.

پیکه: تراشتگن می توانست کمتر ریسک کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در نیمه اول سه گل از سلتا دریافت کرده بود، در نیمه دوم توانست تا دقیقه 65 دو گل را جبران کند اما اشتباه فاحش تراشتگن در دقیقه 74 باعث شد تا بارسا گل چهارم را نیز دریافت کند به طوریکه گل سوم که توسط پیکه به ثمر رسید نیز مانع از شکست آبی اناری ها نشد.

 

 

1147295

 

 

پیکه در پایان بازی در مورد اشتباه تراشتگن گفت:" همه می دانیم که بازی با پای مارک خوب است و خیلی وقت ها به او پاس می دهیم تا او بازی را شروع کند. در هر صورت همه اشتباه می کنند ولی معتقدم که تراشتگن می توانست در آن صحنه کمتر ریسک کرده و پاس مطمئن تری بدهد.

با وجود این اشتباه و با شناختی که از او دارم، معتقدم این مساله تاثیر منفی روی وی نخواهد گذاشت و فکر می کنم مارک باید به همین سبک بازی خودش ادامه دهد."

 

شکست از سلتا:" نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم اما گل سلتا روی ما تاثیر منفی گذاشت و سپس دو گل سریع دریافت کردیم.

در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و با همه وجود برای جبران گل های خورده تلاش کردیم. تقریبا همه چیز داشت خوب پیش می رفت که گل چهارم را خوردیم.

این بازی برای ما درس بزرگی خواهد شد. معتقدم باید بیشتر تلاش کرده و در خیلی از زمینه ها بهتر عمل کنیم. هنوز بازی های زیادی باقیمانده و سرنوشت لالیگا به نتیجه این دیدار بستگی نخواهد داشت."

 

دیدگاه‌ها