کد خبر : 1362834 | 13 مهر 1395 ساعت 02:01 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

بخشی از دلیل بازی نکردنم مصدومیت و بخشی تصمیم مربی بود

طاهری: اوج کار ما بازی با برزیل بود

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که فرصت کمی برای بازی کردن در جام جهانی پیدا کرد، دلیل بازی نکردنش را مصدومیت دانست.

طاهری:  اوج کار ما بازی با برزیل بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد طاهری پس از بازگشت به همراه تیم ملی فوتسال از جام جهانی کلمبیا و کسب مقام سومی این رقابت‌ها گفت: خوشحالم که مردم از این مقام راضی هستند و این موفقیت را تقدیم به آنها می‌کنیم که دعای‌شان بدرقه راه ما بود. آنها با دعای خود به ما انگیزه دادند.

 

وی با اشاره به قدرتنمایی تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از رقابت‌ها، اظهار داشت: جام جهانی جایی است که بزرگان می‌آیند. ما برای حضور در چنین تورنمنتی نیاز به بازی تدارکاتی داشتیم که لیگ هم تعطیل شده بود، اما بازی‌های تدارکاتی کم بود. با این حال خودمان را آماده کردیم و در مسابقات هم رفته رفته آماده شدیم. اوج کار ما هم بازی با برزیل بود که توانستیم آنها را شکست بدهیم و بعد از آن بازی‌های مهمی چون پاراگوئه، روسیه و پرتغال که خوشخبتانه روی سکو هم رفتیم.

 

بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه چرا کمتر به او فرصت بازی رسید و آیا بازی نکردنش دلیل خاصی داشت، گفت: متأسفانه در بازی دوم از ناحیه زانو و مینیسک دچار آسیب دیدگی شدم. هنوز هم درد دارم و پزشکان خیلی به من کمک کردند، اما مصدومیت زیاد به من اجازه کار نداد.

 

طاهری در واکنش به این مسئله که آیا واقعاً مصدومیت دلیل بازی نکردن او بوده، خاطرنشان کرد: بیشتر به خاطر مصدومیت بازی نکردم، اما می‌توانست نظر سرمربی تیم هم باشد که من به آن احترام می‌گذارم. همین که کنار این تیم بودم، برای من جای خوشحالی دارم، اما عامل اصلی کمتر بازی کردن من، مصدومیت بود.

 

او درباره مشکل لباس‌های تیم ملی فوتسال گفت: به گذشته کاری نداریم و باید آینده را ببینم. مسئولان آمده‌اند و می‌خواهند کمک کنند و امیدوارم این کمک‌ها صورت بگیرد. ما باید برنامه‌ریزی کنیم و به فکر چهار سال آینده باشیم که ابتدا مسابقات قهرمانی آسیاست و بعد از آن جام جهانی را پشت سر بگذاریم. ما این دوره روی سکو رفتیم و پتانسلی قهرمانی را هم داریم که امیدوارم بتوانیم بازهم از این موفقیت‌ها کسب کنیم.

 

دیدگاه‌ها