کد خبر : 1363052 | 14 مهر 1395 ساعت 09:21 | 63.1K بازدید | 4 دیدگاه

انتشار پیشنهاد رسمی باشگاه برایتون به مظلومی

گفتم 2.6 میلیون پوند کم است؛ نرفتم انگلیس!

در پی جنجال هایی که پیرامون پیشنهاد یک باشگاه انگلیسی به علیرضا منصوریان رقم خورد، چند مربی دیگر هم مدعی دریافت این قبیل پیشنهادات شدند؛ از جمله پرویز مظلومی.

به گزارش"ورزش سه" به نقل از سایت 11 نیوز، این روزها پیشنهاد یک تیم انگلیسی به مربیان ایرانی از جمله علیرضا منصوریان حاشیه ساز شده است. سرمربی استقلال مدعی است از یک تیم دسته اولی انگلیس پیشنهاد مربیگری داشته و حتی نمایندگان این باشگاه نه ماه در ایران با او مذاکره کرده اند؛ اما او سرانجام استقلال را انتخاب کرده است. درپی ادعاهای منصوریان مشخص شد علاوه بر او این پیشنهاد به چند مربی دیگر هم از تیم های انگلیسی ارسال شده است. مجید جلالی، پرویز مظلومی، حمید درخشان و هومن افاضلی از جمله مربیانی بودند که این دست پیشنهادات به دستشان رسیده است.


پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال، در مورد این پیشنهاد می گوید: «پس از آن که از استقلال جدا شدم، شخصی به نام «س.خ» نزد من آمد و گفت سرمربی تیم برایتون انگلیس که در چمپیونزشیپ حضور دارد، نیاز به یک دستیار دارد و ما شما را به ایشان معرفی کردیم. با بررسی کارنامه شما و نشان دادن بازی های استقلال به او، موافقت شد تا شما به عنوان دستیار در کادر فنی برایتون مشغول به کار شوید».


او ادامه داد: «پس از این صحبت ها من از ایشان خواستم اگر این پیشنهاد رسمی و خواسته خود باشگاه است، به صورت رسمی مکاتبه شود تا این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهم. بعد از چند روز یک ایمیل از باشگاه برایتون برای من صادر شد که لوگوی رسمی این تیم و لیگ دسته اول انگلستان را داشت. در این ایمیل آدرس، شماره تلفن و نام مدیریت باشگاه و حتی سرمربی تیم هم آمده بود. آنها در نظر داشتند با من قراردادی سه ساله ببندند و حتی رقم قرارداد را هم مشخص کرده بودند».


سرمربی سابق استقلال در ادامه تصریح کرد: «در ایمیلی که برای من فرستاده بودند، در نظر داشتند برای سال اول ۶۰۰ هزار پوند، برای سال دوم ۹۰۰ هزار پوند و برای سال سوم یک میلیون و صد هزار پوند با من قرارداد ببندند. آنها حتی مکان زندگی، ماشین و دست مزد هفتگی من را هم مشخص کرده بودند». مظلومی درباره اینکه چرا این پیشنهاد را قبول نکرد در پایان گفت: «به آنها گفتم رقم قرارداد کم است و باید بیشتر شود و آقای س.خ هم بعد از چند وقت به من گفت مسئولان باشگاه با افزایش رقم قرارداد موافقت کردند؛ ولی دیگر خبری از ارسال قرارداد نهایی نشد».

 

1147805

 

 

1147804

دیدگاه‌ها