کد خبر : 1363137 | 14 مهر 1395 ساعت 14:12 | 27.7K بازدید | 2 دیدگاه

امیدواری کی‌روش؛ شناخت طارمی از لوبانف

مهدی طارمی با توجه به شناخت کاملی که از الکساندر لوبانف دارد، می تواند یکی از مهره های تاثیرگزار ایران در تاشکند تلقی شود.

امیدواری کی‌روش؛ شناخت طارمی از لوبانف

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لوبانف، دروازه بان شماره 16 تیم ملی ازبکستان که بیش از نیم فصل در جمع پرسپولیس حضور یافته بود، فردا با پیراهن تیم ملی کشورش برابر تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.


لوبانف که در دو بازی اخیر تیمش با بسته نگه داشتن دروازه اش یکی از عوامل مهم صدرنشینی این تیم تلقی می شود، فردا در حالی برابر ایران قرار خواهد گرفت که امیدواری زیادی برای تکرار اتفاقات دو دیدار اخیر تیم ملی کشور دارد. با این حال تیم ملی ایران نیز بعد از تساوی برابر چین امیدوار است در دومین بازی پیاپی خارج از خانه اش به نتیجه مناسب دست یابد و مسلما با توجه به ساختار مناسب دفاعی اش، در صورت رسیدن به دروازه حریف، پیروزی دور از دسترس نخواهد بود.


مهدی طارمی که در آخرین دیدار پرسپولیس موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند، تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد، مسلما در صورت حضور در این دیدار می تواند نقش مهمی را ایفا کند و شناخت او از الکساندر لوبانف با توجه به هم تیمی بودن در پرسپولیس کمک بزرگی به تیم ملی خواهد کرد.


مهاجم جنوبی تیم ملی که در تمرینات پرسپولیس بارها برابر لوبانف قرار گرفته بود، شناخت کاملی از نقاط ضعف و قوت این دروازه بان داراست و همین مساله می تواند در صورت حضور او در ترکیب تیم ملی به او برای تسلیم کردن این دروازه بان کمک کند و باید دید کارلوس کی روش به او اعتماد خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها