کد خبر : 1363169 | 14 مهر 1395 ساعت 16:52 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش فرشاد و شهاب؛

برد شش گله پرسپولیس برابر امیدها

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در برابر امیدهاى خود با شش گل به برترى دست یابند.

برد شش گله پرسپولیس برابر امیدها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو  که روز گذشته مقابل خلخال دشت با ١٠ گل به برترى دست یافته بودند، امروز نیز در دیدارى تدارکاتى امیدهاى خود را با شش گل شکست دادند.

 


در ادامه حاشیه هاى مربوط به این دیدار را مشاهده مى فرمایید.


در ادامه با حاشیه هاى این دیدار به طور مستقیم از استادیوم شهید کاظمى مى توانید ورزش سه را همراهى کنید.


*  برانکو ایوانکوویچ از رادوشوویچ، حسین ماهینى، محسن ربیع خواه، صادق محرمى، محسن مسلمان، کمال کامیابى نیا، پریمیوف، امین آرام طبع، شهاب زاهدى، فرشاد احمدزاده و حامد آقایى در این دیدار سود برده است.


* حدود ١٠٠ هوادار از سکوهاى استادیوم شهید کاظمى این دیدار را نظاره مى کنند.


* هومن افاضلى، از مربیان سابق پایه هاى کشورمان، از نزدیک، این دیدار را تماشا مى کند.


* رضا چلنگر، مترجم سابق برانکو که به دلیل بیمارى جاى خود را به نیک سیرت داده نیز در این بازى حضور یافته و بازى را تماشا مى کند.


* فرزند کریم باقرى با پیراهن شماره ٦ در ترکیب تیم امیدها حضور یافته است.


* ترکاشوند، مدیر اقتصادى باشگاه پرسپولیس نیز دیگر مهمان ویژه این دیدار است.


* جمشید شاه محمدى، بازیکن سابق پرسپولیس هدایت امیدهاى این تیم را برعهده دارد و به طور جدى در حال هدایت تیمش است.


* حامد آقایى و محسن ربیع خواه در این دیدار زوج خط دفاع میانى سرخپوشان را تشکیل داده اند.


* فرشاد احمدزاده در دقیقه ١٥، اولین گل سرخپوشان را روى حرکت ریباند به ثبت رساند.


* اعلام پیاپى آفساید به ضرر امیدهاى پرسپولیس، باعث عصبانیت شدید شاه محمدى شد و او به کنایه بارها اعتراض خود را به کمک داور اعلام کرد. سرمربى امیدهاى پرسپولیس یک بار نیز به کمک داور اعلام کرد که اجازه دهد یک قران هم گیر آنها بیاید!

 

 

 

 

* دومین گل این دیدار نیز براى شاگردان برانکو و روى پاس عرضى پریمیوف و ضربه شهاب زاهدى در آستانه دروازه خالى به ثبت رسید.

 

* در فواصل زمانى کوتاه گل هاى سوم و چهارم پرسپولیس نیز توسط زاهدى و پریمیوف به ثمر رسید. صادق محرمى با ارسال زمینى از سمت راست، شهاب زاهدى را صاحب موقعیت کرد تا او گل سوم را به ثمر برساند و یک دقیقه بعد نیز آرام طبع با ارسالى مناسب روى سر پریمیوف او را صاحب موقعیت براى به ثمر رسیدن گل چهارم این تیم کرد.


* روى حرکت دیدنى و ترکیبى محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده، شماره ١٠ سرخپوشان با دروازه بان حریف تک به تک شد و به سادگى گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.


* همزمان با ایام سوگوارى سرور و سالار شهیدان سکوهاى استادیوم شهید کاظمى سیاهپوش شده است.


* سرخپوشان موفق شدند در نیمه اول با گل هاى فرشاد احمدزاده (٢ گل)، شهاب زاهدى (٢گل) و پریمیوف با ٥ گل به رختکن بروند. شاگردان شاه محمدى نیز که با پیراهن هاى سفید در کنار نیمکت به صحبت سرمربى خود گوش فرا دادند تا در نیمه دوم کار خود را آغاز کنند.


* با آغاز نیمه دوم مارکو، مربى بدنساز پرسپولیس، کامیابى نیا، محسن مسلمان، رادوشوویچ، پریمیوف، فرشاد احمدزاده و محسن ربیع خواه را به گوشه اى از زمین برد و کارهاى بدنى را با آنها انجام داد و با این شرایط به نظر مى رسد این بازیکنان در نیمه دوم براى پرسپولیس به میدان نروند و جاى خود را به بازیکنان دیگر دهند.


* پرسپولیس نیمه دوم را در حالى آغاز کرد که على علیپور، احمد نوراللهى، درویش وند، امید عالیشاه و احسان علوان زاده به ترکیب پرسپولیس وارد شدند.


* در این نیمه، حسین ماهینى به عنوان دفاع میانى در کنار حامد آقایى به بازى خواهد پرداخت و صادق محرمى جانشین او در پست دفاع راست شد.


* على علیپور و شهاب زاهدى نیز زوج خط حمله این تیم را تشکیل خواهند داد و امید عالیشاه در پست وینگر راست به میدان رفته است.


* در آغاز نیمه دوم، امیدها روى یک فرار درون محوطه جریمه، توسط صادق محرمى متوقف شدند که داور اعلام ضربه پنالتى کرد. این ضربه را شماره ١٠ امیدها وارد دروازه کرد تا نتیجه ٥ بر ١ شود.

 

* گل دوم امیدهاى پرسپولیس نیز در میان غافلگیرى سرخپوشان و با فرار مرتضى خراسانى و عبور او از مدافعان این تیم به ثبت رسید تا نتیجه ٥ بر ٢ شود.

 

* در حالى که امیدها امیدوار به نزدیک کردن نتیجه بودند، احمد نوراللهى موفق شد از پشت محوطه جریمه با شوتى دیدنى گل ششم تیمش را به ثمر برساند و حساب کار را ٦ بر ٢ کرد.

 

دیدگاه‌ها