کد خبر : 1363332 | 15 مهر 1395 ساعت 14:57 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

9 ماه زمان می خواهم تا برنامه هایم را عملی کنم

رویانیان: هدایتی به کمک سیاه جامگان می‌آید

رئیس هیات مدیره سیاه جامگان از جلسه امروز با حسین هدایتی خبر داد و عنوان کرد بعد از روزهای مربوط به عزاداری امام حسین (ع) وی به کمک این تیم می آید.

رویانیان: هدایتی به کمک سیاه جامگان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان در گفتگویی با خبرنگار ورزش سه، در رابطه با آخرین اوضاع تیم سیاه جامگان مشهد به گفتگو پرداخت که شرح ان را در ادامه می خوانید:


تا باشگاه شدن راه زیادی داریم


همانطور که پیش از این گفته بودم، سیاه جامگان راه زیادی تا باشگاه شدن دارد، اینجا فقط یک تیم بود که باید با انجام برنامه ریزی هایی آن را تبدیل به یک باشگاه حرفه ای کرد؛ البته این برنامه ها زمان بر است و باید به مرور یکی یکی به هدف ها رسید.


امروز با هدایتی جلسه داشتیم


امروز جلسه ای با آقای هدایتی داشتیم. در حقیقت اوضاع مالی سیاه جامگان در وضعیت نامساعدی قرار دارد و ما باید برای این موضوع تدبیری می اندیشیدیم؛ به همین دلیل جلسه ای با آقای هدایتی شکل دادیم تا به نوعی بتوانیم از وی کمک بگیریم.


بعد از روزهای عزاداری هدایتی کمک می کند


به ایشان گفتیم این تیم شهر مشهد است و کمک کردن به آن راه دوری نمی رود؛ البته آقای هدایتی به مانند همیشه با روی باز پذیرای ما بود و پس از صحبت هایی که انجام دادیم، ایشان گفتند این روزها درگیر مراسم عزاداری امام حسین(ع) هستند و هیات ها و مراسم ها، باعث شده تا در روزهای اخیر فرصتی نداشته باشند؛ اما قول مساعد دادند تا بعد از روزهای عزاداری حتما به این تیم کمک می کنند و گفتند این قول را به بازیکنان بدهید که بعد از درگیری های مربوط به عزاداری به سیاه جامگان کمک خواهم کرد.


مشکلات سازمان لیگ اوضاع ما را بدتر کرد


تیم ما به عنوان یکی از تیم های بخش خصوصی هزینه زیادی را متحمل شده است و به همین دلیل دچار مشکل شده است؛ از طرفی درگیری های مربوط به 3090 و 3040 و مشکلات سازمان لیگ باعث شده تا اوضاع مالی تیم بدتر هم شود؛ به همین دلیل، موضوع مشکلات مالی را با آقای هدایتی در میان گذاشتیم و از وی کمک خواستیم.


امید سه استان به این تیم است


سه استان خراسان و خصوصا شهر مشهد به این تیم علاقه دارند و جوان های این شهر با بازی های سیاه جامگان لذت می برند؛ بنابراین چه چیزی واجب تر از اینکه تیمی مانند سیاه جامگان روی فرم باشد و بتواند در خدمت جوانان این استان ها و این شهر مقدس باشد.


باید در شرایط مساوی به مصاف استقلال برویم


با توجه به اینکه شنبه دو هفته بعد باید به مصاف استقلال برویم، باید اوضاعمان را به گونه ای مرتب کنیم تا در شرایط مساوی با این تیم روبه رو شویم؛ به هرحال این بازی برای هر دو تیم حساسیت دارد و سه امتیاز آن می تواند به کمک ما و حریف بیاید؛ بنابراین همه تلاش خود را می کنیم تا در مناسب ترین حالت با استقلالی ها روبه رو شویم.


مسئولان شهر و دلسوزان باید به کمک تیم بیایند


خدا را شکر تمرینات به خوبی پیش می رود، آقای کاظمی و بازیکنان به تمرینات بازگشتند و در حال آماده کردن خود برای بازی هفته هشتم هستند. اکنون همه چیز ایده آل است و تنها مشکل ما، مشکل مالی است که برای آن به دنبال تدبیر هستیم. متاسفانه برای مشکل مالی مان منبع نداریم؛ بنابراین مسئولان استان، شهرداری و استانداری باید به کمک مان بیایند و علاوه بر آنها ورزش دوستان و متمولان شهر و دلسوزانی مانند حسین هدایتی می توانند به کمک تیم بیایند.


این تیم با حماسه در لیگ ماند


سیاه جامگان با یک حماسه در لیگ باقی ماند و این نشان می دهد اگر همدلی بین مسئولان و هواداران و تیم وجود داشته باشد، می تواند باعث اوج گرفتن تیم شود. اگر این سه ضلع مثلث دست به دست یکدیگر بدهند، می توانند باعث اتفاقات مثبت و بزرگی برای فوتبال مشهد و جوانان این شهر شوند. این تیم می تواند بهترین بهانه برای ایجاد شور و هیجان در مشهد و جوانان خراسانی شود.


9 ماه زمان می خواهم تا برنامه هایم عملی شود


من هم به این تیم اضافه شدم تا بتوانیم با تفکر و برنامه ریزی صحیح تیم را به جایی که لیاقتش را دارد برسانیم. من یک سرباز هستم، پولی به همراه ندارم؛ اما می توانم با برنامه هایم و تلاش و اندیشه مضاعف به همراه همه مشهدی ها این تیم را تبدیل به یک باشگاه حرفه ای کنم. من نیاز به 9 ماه زمان دارم تا بتوانم برنامه هایی که در ذهنم هست را با کمک همه اعضای تیم عملی کنم.

دیدگاه‌ها