کد خبر : 1363423 | 15 مهر 1395 ساعت 20:22 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت: 3 امتیاز تمیز

تیم ملی ایران با کمترین هزینه، صدر جدول را از ازبکستان گرفت

یادداشت: 3 امتیاز تمیز

به گزارش "ورزش سه"،همه پیروزی ها شیرین هستند، خصوصا پیروزی در خانه صدرنشین گروه در مرحله مقدماتی جام جهانی، ولی هر بردی تمیز به دست نمی آید.

 


امروز در ورزشگاه جدید بنیادکار که در ساخت آن، آخرین استانداردهای اروپا در نظر گرفته شده است، همه چیز تمیز بود: تماشاگران مشتاقی که یکی دو ساعته کل صندلی ها را از طریق اینترنت خریده بودند و با متانت خاصی در کنار کودکان خردسال، تیم خودشان را تشویق می کردند،  دو تیم که جوانمردانه بازی کردند، از آن نوع که داوران می پسندند و قضاوت را برایشان ساده می کند، آنقدر ساده که با سرمربی و هوادار عصبانی آشتی کنند. دروازه بانی که برای حفظ نتیجه روی به اتلاف وقت و تمارض نمی آورد. این پیروزی در دقیقه 94 با مشارکت سنگربان حریف به دست نیامد وجنجال بیهوده ای در پی نداشت.

 


برد تمیزی که نیاز به گرفتن کارت زرد نداشت، نه تنها مصدومی ندادیم بلکه به بازیکنان فیکس خود که یا تازه از مصدومیت رها شده اند یا فشار هر چهار روز یک بازی را در اروپا تجربه می کنند استراحت دادیم تا مهیای بازی با کره شوند.

 


حتی در بین کلین شیت ها، آن دسته که بدون موقعیت خطرناک و سِیو دروازه بان به دست می آیند "کلین تر" هستند. با هدف کسب تساوی به میدان نرفتیم، از همان دقیقه اول بالا بازی کردیم، ریتم خود را به حریف دیکته کردیم و تا گل نزدیم روی به بازی تاخیری نیاوردیم.

 


تمیز بردن، علاوه بر حلاوت، لذت احساس امنیت در بازی های آتی را هم با خود به ارمغان می آورد و ما را نسبت به آینده تیم ملی خوش بین تر می کند.

 

دیدگاه‌ها