کد خبر : 1364041 | 18 مهر 1395 ساعت 16:17 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناصر محمد خانی: با یاد سئول دلم می‌گیرد

یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران، از بازی ایران و کره جنوبی در سال 1986 به تلخی یاد می‌کند.

 ناصر محمد خانی: با یاد سئول دلم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد خانی در بازی سال 1986 برای ایران بازی خوبی انجام داد اما پنالتی از دست داد تا ایران بازنده آن بازی باشد ناصر در این باره می‌گوید:
بازی‌های آسیایی سئول را عالی شروع کردیم. ابتدا 2-0 ژاپن را بردیم که من یک گل کاشته زدم و یک پاس دادم که چنگیز گلش کرد. در این بازی  من طوری بازی کردم که آقای دهداری من را کناری کشید و بوسید و گفت ناصر مدت‌ها بود چنین مهاجمی در ایران ندیده بودم، ما در دوره گذشته بازی‌ها 1-0 به ژاپن باخته و حالا از حریف انتقام گرفتیم.


محمد خانی ادامه می‌دهد: بازی‌ها ادامه یافت و در ادامه کار تیم دچار اختلاف شد و بازیکنان به دلایلی با مربیان تیم ملی دچار اختلاف شدند و ما برابر کویت باختیم و مجبور شدیم در دور یک چهارم با کره جنوبی میزبان بازی کنیم که در جام جهانی برابر ایتالیا 3-2 باخته و عالی کار کرده بود.

محمدخانی ادامه می‌دهد، برابر کره جنوبی باز هم ترکیب تیم ملی کامل و درست نبود، داور یکی از بازیکنان کره را اخراج کرد وما با این که 1-0 عقب بودیم بالاخره گل مساوی را زدیم و بازی 1-1 شد و در پنالتی باختیم در حالی که کره جنوبی تنها گل خودش را هم از روی نقطه پنالتی زده بود.


محمد خانی می‌گوید، با این که پنالتی در یک بازی نشان از توان یا ناتوانی بازیکن نیست و به تیم اختصاص دارد با این حال برایم تلخ بود که با وجود این که بازی‌ها را با گل و پاس گل آغاز کرده بودم و از 25 متری گل کاشته زده بودم نتوانم پنالتی را گل کنم.


محمد خانی از پرویز دهداری یاد کرده و می‌گوید: بعد از بازی‌ها من و 13 نفر از بچه‌های تیم از ادامه بازی در تیم ملی استعفا دادیم اما مرحوم دهداری من را کناری کشید و گفت ناصر تو با بقیه فرق می‌کنی، من نسبت به تو، فرشاد پیوس، مرتضی یکه و شاهین بیانی نگاه متفاوتی دارم و دوست دارم در تیم ملی بمانید و به من پیشنهاد کرد کاپیتان تیم ملی باشم اما اشتباه کردم و برای تیم ملی آینده دهداری بازی نکردم، با این حال از طرفی خوشحال هم هستم که به دوستانم هم پشت نکردم.

دیدگاه‌ها