کد خبر : 1364050 | 18 مهر 1395 ساعت 16:50 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

هونگ میونگ بو:

مربیگری در کره، ماموریتی سخت و دشوار است

هونگ میونگ بو، ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی که در جام جهانی 2014 نیز مربیگری این تیم را بر عهده داشت، از دشواری های ماموریت خود در تیم ملی کشورش سخن گفت.

مربیگری در کره، ماموریتی سخت و دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، مربی تیم ملی کره جنوبی بودن، ماموریتی دشوار است. گاه با یک شکست بد و عدم موفقیت در تورنمنت های بزرگ، مربیان این تیم اخراج شده و جای خود را به شخصی دیگر داده اند.

هونگ میونگ بو، ستاره سرشانس سال های نه چندان دور کره که مقطعی مربی این تیم نیز بود، به خوبی با این مساله آشنا است. او که در جام جهانی 2014 نتوانست کره را به جمع 16 تیم برساند، در نهایت از سمت خود برکنار شد.

 

هونگ 47 ساله که از سال 1990 تا 2004 در تیم ملی کره، بازی هایی به یادماندنی ارائه داد، در صحبت های اخیر خود در دانشگاه سئول در مورد روزهای حضورش روی نیمکت تیم ملی کره گفت:" به عنوان یک مربی، هرکاری برای موفقیت کره در جام جهانی برزیل انجام دادم اما در نهایت تیم آنطور که انتظار می رفت نتیجه نگرفت و در نهایت به من لقب مربی سرسخت و خودمحور دادند."

 

 

از هونگ به خصوص برای دعوت از پارک چو یونگ برای جام جهانی انتقادات فراوانی شد. او که در موناکو یک ستاره بود، در آرسنال نمایشی دور از انتظار داشت و از سال 2011 که به این تیم پیوست تنها 7 بازی انجام داد. او در جام جهانی نیز فرصت های گل زیادی را از دست داد تا هونگ به خاطر او متحمل فشار زیادی از سوی منتقدان شود.

هونگ در این رابطه حاضر به توضیح نشد اما در مورد سختی های کار مربیگری گفت:" من مربیان مشهوری را دیده ام که در زمان بازی نیز شهرت زیادی داشتند اما تنها به خاطر چند نتیجه بد اخراج شده اند. مربیگری شغل سختی است به خصوص در کره جنوبی که هر روز آن واقعا سخت و دشوار سپری می شود."

 

شایان ذکر است که هونگ میونگ بو، هم اکنون در تیم هانگژوی چین مربیگری می کند.

دیدگاه‌ها