کد خبر : 1364122 | 18 مهر 1395 ساعت 23:05 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین اسپانیا در خانه آلبانی

اسپانیا در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، موفق شد در خانه آلبانی به پیروزی 2-0 دست پیدا کند.

پیروزی شیرین اسپانیا در خانه آلبانی

 

 

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می رفت شاگردان خولن لوپتگی در این دیدار نمایش بهتری از حریف ارائه دادند و در نهایت توانستند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 

بازی با برتری لاروخا آغاز شد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل برسند؛ اما واکنش های خوب بریشا، دروازه بان آلبانی، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.

 

1148828

 

برتری اسپانیایی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم اسپانیا بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 55 بود که روی اشتباه بریشا در دفع توپ، بازیکنان میهمان صاحب موقعیت شدند و در نهایت روی پاس داوید سیلوا، دیگو کاستا به راحتی دروازه را باز کرد.

 

1148836

 

 

بعد از این گل فشار اسپانیایی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 63 بود که این تیم به گل دوم رسید. این بار نولیتو که تنها 3 دقیقه قبل وارد زمین شده بود، روی پاس ناچو مونرئال صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن مدافع حریف، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه آلبانی فرستاد.

 

 

1148837

 

 

در ادامه بازیکنان آلبانی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه داوید دخیا ایجاد کردند؛ اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در دقایق پایانی، بازیکنان اسپانیا بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند؛ اما تغییری در نتیجه ایجاد نشد و بازی با همان نتیجه 2-0 به سود شاگردان لوپتگی به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها