کد خبر : 1364538 | 21 مهر 1395 ساعت 18:45 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

اولتیماتوم بارسلونا به الکس ویدال

بر خلاف اخبار منتشر شده در روزهای گذشته، باشگاه بارسلونا فعلا تمایلی برای از دست دادن الکس ویدال ندارد.

اولتیماتوم بارسلونا به الکس ویدال

 

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2015 درحالی که بارسلونا به حکم فیفا از ثبت بازیکن جدید در فهرست خود محروم بود، این باشگاه آردا توران و الکس ویدال را به خدمت گرفت و هر دو بازیکن راضی شده بودند تا ژانویه 2016 برای اولین بازی خود منتظر بمانند.

 

بارسا برای جذب ویدال 18 میلیون یورو به سویا و برای جذب آردا نیز 41 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کرده بود. گذشت زمان نشان داد که ویدال در برنامه های لوئیس انریکه جایی ندارد.

این بازیکن در مقطع پایانی فصل گذشته حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گرفت و با وجود جدایی آلوس در تابستان، ویدال نتوانست در رقابت با سرجی روبرتو، سمت راست دفاعی بارسلونا را از آن خود کند و در 6 بازی اخیر آبی اناری ها نیز خارج از فهرست 18 نفره بوده است.

 

 

1147495

 

 

در حالیکه تمام اخبار، حکایت از علاقه بارسلونا برای فروش ویدال در نقل و انتقالات زمستانی بود، موندودپورتیوو فاش ساخت که دو روز پیش در مکالمه تلفنی بین مدیر ورزشی بارسا و مدیر برنامه های ویدال، به این بازیکن اولتیماتوم داده شده است که در تمرینات تلاش بیشتری به خرج داده و در سطح دیگر بازیکنان تمرین کند.

 

فرناندز، مدیر ورزشی بارسا به ایجنت ویدال گفته است که انریکه هیچ مشکل شخصی با این بازیکن ندارد و اگر او در 6 بازی اخیر، خارج از لیست قرار گرفته، به دلایل فنی و به خاطر بی انگیزه بودنش در تمرینات بوده است.

فرناندز به اطلاع ایجنت ویدال رسانده است که بارسلونا فعلا هیچ تمایلی برای فروش این بازیکن ندارد و اگر تلاش و انگیزه اش را بیشتر کند، می تواند به حضور در جمع آبی اناری ها ادامه دهد.

 

ایجنت ویدال نیز گفت که موکلش در تابستان قصد جدایی داشت ولی در حال حاضر صحبتی مبنی بر جدایی در نقل و انتقالات زمستانی مطرح نکرده است.

دیدگاه‌ها