کد خبر : 1364584 | 22 مهر 1395 ساعت 10:48 | 83.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب شکست ببرهای آسیا در تهران

فاجعه کره جنوبی در شهر سیاهپوش رقم خورد

چهارمین شکست متوالی برابر ایران آن هم از سوی تیمی مثل کره جنوبی باعث شد تا این تیم زیر بار فشار انتقادات رسانه های این کشور قرار بگیرد.

فاجعه کره جنوبی در شهر سیاهپوش رقم خورد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی چند روز گذشته شکست کره مقابل ایران به خبر اول سایت ها و رسانه های گروهی این کشور تبدیل شده است امروز تعدادی دیگر از سایت های معتبر خبری با حملات جدید به سرمربی آلمانی و ستاره های لژیونر این کشور مدعی شدند آنها در شهر سیاهپوش تهران فاجعه بزرگی برای مردم فوتبالدوست کره به ثبت رسانده و باعث سرخوردگی آنها شدند.


سایت sportseul در گزارشی که خبرنگار اعزامی اش به تهران نوشت، آورد:« دیدن پایتخت ایران آن هم در شرایطی که مردمانش با پوشیدن پیراهن سیاه در ماتم یکی از امامان بزرگ دین خود عزادار بودند این قدر عجیب نبود که ما از نزدیک شاهد ثبت یک فاجعه بزرگ همچون چهار شکست متوالی برابر ایران باشیم».


این درحالیست که سایر رسانه های کره نیز همچنان شکست های متوالی برابر ایران را مورد نقد قرار داده و در این بین بیشتر انتقاد را روانه اشتیلیکه آلمانی و ستاره های لژیونر این کشور می دانند. چون سان کره در همین ارتباط نوشت:« نداشتن حتی یک موقعیت گلزنی آن هم از تیمی که تا قبل از بازی با ایران صاحب یکی از بهترین خطوط تهاجمی رقابت ها بود نشان می داد بازیکنان و مربیان کره قبل از آغاز بازی با ترس وارد استادیوم مشکی پوش آزادی شده است و تیمی که بترسد محکوم به شکست است».


در همین حال روسای فدراسیون فوتبال کره جنوبی هم زیر بار این انتقادات مجبور به نشان دادن واکنش شدند تا جایی که رسانه های کره خبر از حضور رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در یکی از برنامه های تلویزیونی بابت ارائه توضیحات پیرامون شکست برابر ایران و همچنین حمایت هایش از مربی آلمانی خبر دادند.

دیدگاه‌ها