کد خبر : 1364646 | 22 مهر 1395 ساعت 13:57 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

از آبی به سرخ و نارنجی روی نیمکت تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران نیمکتی فوق العاده دارد؛ نیمکتی که پر است از ستاره های تیم های خاص فوتبال ایران.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که بحث درباره نمایش درخشان تیم ملی در 4 بازی ابتدایی مقدماتی جام جهانی وبه خصوص دیدار با کره جنوبی داغ است، شاید کمتر کسی به ستاره های نیمکت نشین تیم کی روش توجه داشته باشد. ستاره هایی که در تیم های باشگاهی خودیک فوق ستاره محسوب می شوند اما در تیم ملی بدون کوچکترین اعتراضی از ترکیب دور می مانند و با وجود این موفقیت تیم را از ته دل خواستارند.


در شرایطی که بازیکنان ملی پوش پرسپولیس بیشتر از سایر ستاره ها مورد توجه کی روش هستند و در ترکیب تیم بازی می کنند، روی نیمکت ایران مقابل کره جنوبی ستاره های تیم های دیگر نشستند. ستاره هایی مانند وریا غفوری، امید ابراهیمی، محمدرضا اخباری، سروش رفیعی، مهدی ترابی و... که همگی در تیم های خود نقش کلیدی را اجرا می کنند.


نیمکت نشینی بازیکنی مثل غفوری که مدت زیادی فیکس تیم ملی بود یا امید ابراهیمی که با وجود بیرون ماندن آندرانیک تیموریان از ترکیب هم به میدان نمی رود و یا حتی مهدی ترابی که هروقت برای تیم ملی بازی کرده، در خط حمله آتشی بر پا شده یک مفهوم بیشتر ندارد؛ اینکه کی روش بیش از هر چیز به موفقیت تیمش و درست اجرا شدن نقشه هایش اهمیت می دهد، نه نام ها در تیم ملی مهم است و نه نیمکت نشینی ستاره های بزرگ آبی، نارنجی و سرخ!

 

دیدگاه‌ها