کد خبر : 1364734 | 23 مهر 1395 ساعت 00:33 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

ذوالفقارنسب: تیم‌ملی با برنامه و کم‌اشتباه بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنان برابر کره‌جنوبی مسنجم کار کردند تا پیروزی به‌موقعی برای تیم ملی به دست آید.

ذوالفقارنسب: تیم‌ملی با برنامه و کم‌اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه" بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود. ایران و کره هم امتیاز بودند و خدا را شکر موفق شدیم این بازی خانگی را به سود خودمان تمام کنیم. بازیکنان ایران با برنامه، منسجم و کم‌اشتباه ظاهر شدند به خصوص در خط میانی بازیکنانی چون وحید امیری، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش و ... بسیار خوب و حتی می‌توان گفت بیش از حد و توان خود ظاهر شدند.

 

وی افزود: عملکردی که تیم ملی از خود نشان داد، در هفت، هشت سال گذشته شاهد آن نبودیم. برد مقابل کره مناسب و به موقع بود و مسیرمان را برای رسیدن به جام جهانی هموار کرد.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی پاسخ منتقدان را داد یا خیر، گفت: تیم ملی با کارلوس کی‌روش بازی‌های بدی انجام نداده است. من هیچ زمان کار فنی کی‌روش را به آن گونه‌ای که برخی‌ها تصور می‌کنند، مورد سؤال قرار ندادم. بحث من رفتار و اخلاق سرمربی تیم ملی بود.

 

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: کار فنی کی‌روش مورد تایید من و اهالی ورزش است، اما فرهنگ ما به گونه‌ای است که مربی را تک وجهی نمی‌بینیم و در همه ابعاد مورد بررسی قرار می‌دهیم. در بُعد فنی کمتر از کی‌روش انتقاد کردم. 

دیدگاه‌ها