کد خبر : 1364838 | 23 مهر 1395 ساعت 17:41 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه: از ابتدای بازی به دنبال برد خواهیم بود

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید که این تیم برای کسب هر سه امتیاز به مشهد آمده است.

خرمگاه: از ابتدای بازی به دنبال برد خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه دستیار اول علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و سیاه جامگان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. متن نشست خبری به شرح زیر است:

 

ارزیابی از بازی؟


سیاه جامگان کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و ما به آنها احترام می گذاریم. می دانیم که از این بازی چه می خواهیم و از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط بسیار خوبی داریم. می خواهیم مشهد را با کسب سه امتیاز و با دست پر ترک کنیم.

 

غایبان استقلال؟


تنها مصدوم استقلال علی قربانی است و دیگر بازیکنان استقلال برای حضور در این بازی مشکلی ندارند.

 

ادامه روند صعودی استقلال؟


قشنگی فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است. شرایط بسیار خوبی داریم و روند بسیار خوبی را طی کردیم. از نظر بدنی و تاکتیکی رو به جلو حرکت کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.

 

تغییر سیستم در نبود قربانی؟


فردا برای برد وارد زمین خواهیم شد. چیدمان ما در بازی فردا به گونه ای است که از ابتدا به دنبال برد خواهیم بود و این را همه خواهند دید.

 

تعطیلات دوم لیگ به ضرر استقلال است؟


همه تیم ها شرایطی مانند استقلال دارند. مربیان باید تدبیری اتخاذ کنند تا با این وقفه ها کنار بیایند. هرچند با تعطیلات لیگ، بازیکنان از شرایط بازی دور می شوند و این مسئله از نظر ذهنی و روانی بچه ها را اذیت می کند؛ اما هنر کادر فنی تیم ها این است که تیم را برای حضور در بازی ها حفظ کند.

 

تغییر در خط دفاعی؟


برای ما اسم و نفر اصلا مهم نیست و عملکرد بازیکنان برای ما مهم است. برای انتخاب خط دفاعی، بازیکنان زیادی را امتحان کردیم و حالا به شرایط آرمانی رسیده ایم و در تمرینات به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه در خط دفاع هستیم.

دیدگاه‌ها