کد خبر : 1365150 | 24 مهر 1395 ساعت 18:18 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

نقد داوری استقلال و سیاه جامگان

آیا حرکت غفوری پنالتی بود؟

داور بازنشسته فوتبال ایران اعتقاد دارد که داور یک پنالتی به سود سیاه جامگان اعلام نکرده است.

آیا حرکت غفوری پنالتی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، نبرد دو تیم سیاه جامگان و استقلال تهران با یک صحنه جنجالی به پایان رسید. در دقایق پایانی بازی بود که درویشی درون محوطه جریمه سرنگون شد تا اعتراض شدید فرهاد کاظمی به این صحنه برای دقایقی بازی را تحت تاثیر قرار دهد.

 


سعید مظفری زاده در نقد داوری این دیدار گفت: بازی در حالی آغاز شد که داور مسابقه می توانست قبل از دقیقه یک بازیکن سیاه جامگان را با کارت زرد جریمه کند اما ترجیح داد تا دستور به ادامه بازی دهد که با توجه به وضعیت توپ تصمیمی درست نبود. داور بازی باید در دو صحنه دیگر بازیکنان خطا کار بر روی حیدری و رحمانی در دقیقه 20 و 30 را با کارت زرد جریمه می کرد که از انجام این کار امتناع کرد و حتی در صحنه ای که خسرو حیدری دچار مصدومیت شد از اعلام خطای بازیکن سیاه جامگان خودداری کرد.

 


وی ادامه داد: سید رضا مهدوی در نیمه دوم نیز از خطاهای بازیکنان سیاه جامگان در دقایق 45 و 52 گذشت اما در ادامه بازی اخطارهای او به خانزاده و کلانتری به درستی داده شد.

 


داور بازنشسته فوتبال ایران درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال تصریح کرد: درویشی مهاجم سیاه جامگان دقیقه 88 با شارژ وریا غفوری سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دیدگاه‌ها