کد خبر : 1365281 | 24 مهر 1395 ساعت 22:10 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شانس‌های قهرمانی هستند

مهاجری: تیمی که تمرکزداشته باشد، پیروز است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: به اعتقاد من تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی از شانس‌های قهرمانی هستند.

مهاجری: تیمی که تمرکزداشته باشد، پیروز است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تیم تبریزی تا اینجای مسابقات به حقش نرسیده است و امتیازات زیادی در مسابقات خانگی به دست نیاورده است و فکر می‌کنم فشار زیادی روی این تیم باشد که ما سعی می‌کنیم فردا از این موضوع به خوبی استفاده کنیم و امتیاز لازم را به دست بیاوریم.

 

وی ادامه داد: برخی مواقع و مقابل برخی از تیم‌ها هر کاری می‌کنیم نمی‌توانیم به هدف خود برسیم، برای مثال تیم ما برای بازی مقابل نفت تهران همیشه مشکل دارد و فکر می‌کنم این موضوع یک مشکل روانی باشد که امیدوارم در بازی فردا به این مشکل برنخوریم.

 

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به تعطیلات لیگ عنوان کرد: خیلی تلاش کردیم در این مدت در شرایط مسابقه قرار بگیریم، اما باید بدانیم در مشهد به غیر از سیاه‌جامگان و پدیده تیم دیگری نیست که بخواهیم با آن بازی کنیم. در جام حذفی هم حریف‌مان در زمین حاضر نشد و از این بابت مشکلات‌مان بیش‌تر شد و از آمادگی دور شدیم.

 

مهاجری افزود: بعد از هفته دوم برای اولین بار است که تمام نفرات خود را برای یک مسابقه در اختیار داریم و خوشبختانه از این بابت مشکلی وجود ندارد، ما خیلی از مواقع در مسابقات به بازیکنان جوان که رنج سنی 19 تا 22 سال هستند، میدان می‌دهیم، اما این کار هیچ‌گاه دیده نمی‌شود. نفراتی داریم که اگر دیده شوند می‌توانند در آینده به تیم ملی کمک کنند. 

 

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان، سپاهان و... را در خانه خود راحت‌تر می‌توان شکست داد؛ چراکه آنها برای بازی‌های خارج از خانه استراتژی خاصی دارند و کار کمی سخت است. برای بازی فردا مقابل گسترش هم برنامه داریم که اول گل نخوریم و سپس فرصت گلزنی پیدا کرده و پیروز شویم. در بازی فردا تیمی که تمرکز داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود. 

 

سرمربی تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: متأسفانه گاهی هویت فوتبالی خود را از دست می‌دهیم، تیم‌هایی مانند ابومسلم، برق، ملوان و... از دست رفتند و خدا را شکر که ماشین‌سازی توانست به لیگ برتر برگردد. اگر این تیم‌ها از بین بروند، کار سخت می‌شود. 

 

مهاجری ادامه داد: از زمانی که زمین‌های خاکی از بین رفتند و به مدارس فوتبال رو آورده‌ایم، خروجی‌ها کم شدند. در فوتبال ایران دیگر اسطوره نمی‌بینیم، نفراتی مانند کریمی، دایی و... دیگر نیستند که بتوانند سرنوشت یک بازی را تغییر دهند. این بازیکنان از زمین‌های خاکی بیرون آمده بودند.

 

وی با طرح این سوال که لژیونرهای ما در چه لیگ‌هایی بازی می‌کنند،‌ تصریح کرد: بازیکنانی که در خارج از ایران حضور دارند، در لیگ‌های درجه دوم اروپایی توپ می‌زنند، اما این شرایط برای سایر تیم‌های آسیایی این‌گونه نیست، نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم، اما باید بگویم فوتبال ایران افت کرده است و با استفاده از مربیان دلسوز در رده پایه می‌تواند به دوران اوج برگشت. 

 

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شانس‌های قهرمانی هستند، گفت: استقلال در اوایل لیگ مشکلاتی داشت که ظاهراً برطرف شده، فکر می‌کنم این تیم‌ها خوب و تماشاگرپسند بازی می‌کنند و از همین حالا خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کردند.

 

دیدگاه‌ها