کد خبر : 1365283 | 24 مهر 1395 ساعت 22:13 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: نگرانی بابت آینده ندارم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اگر باز هم به اول فصل برگردیم، یقینا همین بازیکنان را به خدمت می‌گیرم.

کمالوند: نگرانی بابت آینده ندارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: با توجه به وضعیت جدول و با وجود بازی‌های خوبی که انجام دادیم، نتوانسته‌ایم نتایج خوبی تا این لحظه بگیریم و تلاش می‌کنیم که فردا اولین سه امتیاز تیم را کسب کنیم. مصدوم و محرومی برای این مسابقه نداریم و با آنالیزی که انجام داده‌ایم سعی می‌کنیم مقابل پدیده پیروز شویم و وضعیت‌مان را در جدول بهبود بخشیم.

 

وی افزود: در چند بازی اخیر در مسابقه‌ها تیم برتر میدان بودیم و تیم‌های حریف مقابل ما مطلقا دفاع می‌کردند. کیفیت فنی تیم ما خیلی خوب است و تنها مشکل ما ضربات نهایی است که در طول ۲۵ روز گذشته روی این موضوع کار کرده‌ایم.

 

وی درباره تعطیلات پیاپی لیگ برتر گفت: چه موافق تعطیلات باشیم و چه مخالف آن، بالاخره برنامه لیگ از قبل تدوین شده و کاری از دست کسی برنمی‌آید. خدا را شکر که تیم ملی هم نتایج خوبی می‌گیرد ولی بهتر بود که لیگ منظم‌تر برگزار شود.

 

کمالوند درباره مشکلات تیمش گفت: ما در خط دفاعی مشکلی نداریم و تنها مشکل‌مان مربوط به فاز هجومی است. در بازی‌های گذشته به طور میانگین کمتر از نیم گل در هر مسابقه خورده‌ایم و اگر بتوانیم فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم، شرایط‌مان در جدول خیلی خوب می‌شود. من نگرانی بابت آینده گسترش فولاد ندارم چونکه شرایط کار به گونه‌ای پیش می‌رود که مطمئنم تا نیم فصل به جمع تیم‌های بالایی جدول ملحق می‌شویم. هیچ گونه فشاری روی ما وجود ندارد و در کمال آرامش کارمان را دنبال می‌کنیم.

 

سرمربی گسترش فولاد درباره آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری نیز گفت: حاشیه‌هایی که چند وقت پیش درخصوص خلعتبری پیش آمد، به خاطر خارج شدن برخی اخبار کذب بود. بعد از بازی با فولاد خوزستان خلعتبری از ما اجازه گرفت که به خاطر مریضی مادرش یک روز بیشتر استراحت کند. ما هم در همان روز جلسه‌ای در باشگاه داشتیم که در این جلسه درخصوص عملکرد شخص خلعتبری اظهار نارضایتی کردیم و از او خواستیم که چند روز بیشتر استراحت کند و در یک بازی جام حذفی حضور نداشته باشد. اما متاسفانه برخی از روزنامه‌ها و سایت‌ها خبر از وجود دعوا و درگیری بین من و خلعتبری منتشر کردند که این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد و این بازیکن فردا هم در لیست ۱۸ نفره ما حضور خواهد داشت و احتمالا بازی هم می‌کند.

 

دیدگاه‌ها