کد خبر : 1365452 | 25 مهر 1395 ساعت 16:21 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

اگر هاشم گفته وقت تلف می کنم، عیبی ندارد

طالب لو: کلین شیت برایم مهم نیست

دروازه بان فولاد ادعا می کند که تمام بازیکنان در نتایج خوب فولاد در هفته های گذشته نقش داشته اند نه فقط بازیکنانی که تازه به این تیم آمده اند.

طالب لو: کلین شیت برایم مهم نیست

وحید طالب لو در این باره به "ورزش سه" گفت: در تیم ما همه تلاش کرده اند که به این نتایج برسیم. تیم ما در بازی های قبلی هم خوب بازی می کرد اما به دلیل اینکه بیشتر بازیکنان جوان و بومی هستند، این نتایج خوب در هفته های ابتدایی حاصل نشده بود اما در چند هفته گذشته تلاش همه بازیکنان باعث شده که بازی های خوب ما همراه با نتیجه گرفتن باشد.


او ادامه داد: البته من این را باید بگویم که حفظ جایگاه فولاد و ارتقای آن نیاز به تلاش خیلی بیشتر از این دارد و ما نباید فکر کنیم که کار تمام شده است و باید تلاش کنیم که نتایج بهتری بگیریم و البته باید تمرینات مان را جدی تر پیگیری کنیم.


دروازه بان فولاد در مورد بسته نگه داشتن دروازه اش در هر 4 بازی که در درون دروازه استقلال قرار گرفته است هم گفت: این موضوع درست است ولی من باید این را بگویم که 10 بازیکن جلوتر از من هستند که تلاش می کنند ما گل نخوریم. آقای سعداوی در تمرینات سیستمی را با ما تمرین می کند که گل نخوریم. من فکر می کنم از شریفات و ساسان انصاری در جلوی زمین در گل نخوردن فولاد نقش دارند همانطور که من و 4 دفاع عقب زمین در گل زدن های تیم نقش داریم.


طالب لو در پاسخ به این سوال که آیا به فکر رکورد شکنی در ثبت کلین شیت هست یا نه هم گفت: راستش را بخواهید زمانی که کارت را درست انجام می دهی نتیجه هم حاصل می شود. من کارم را انجام می دهم و هیچ وقت به این مسائل فکر نمی کنم و رکورد اتفاقی است که در دراز مدت بدست می آید. هرکسی به رکوردشکنی فکر کند آن اتفاق برایش نمی افتد چرا که این موضوع ناشی از غرور است. من همیشه موفقیت گروهی و تیمی برایم مهمتر از رکوردهای فنی بوده است.


دروازه بان فولاد در مورد هاشم بیک زاده که گفته بود طالب لو در طول بازی خودش را زمین می انداخت هم گفت: هاشم دوست صمیمی من است و به جز این که بازیکن خوبی است، پسر خوبی هم هست. شاید او تحت فشار بازی این حرف ها را زده است ولی اگر او این حرف را زده است حتما درست گفته است.

دیدگاه‌ها