کد خبر : 1365494 | 25 مهر 1395 ساعت 17:46 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

در نیم‌فصل به جایگاه خود می‌رسیم؛

کمالوند: تیتر بزنید گسترش بیدار شد!

فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد می گوید که این تیم در هفته های قبل هم همین گونه بازی می کرده و تنها در نتیجه گیری خوب عمل نمی کرده است.

کمالوند: تیتر بزنید گسترش بیدار شد!

به گزارش "ورزش‌سه"،  فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی با پدیده در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن ها شد.


قبلا هم همینطور بازی می کردیم
بازی کیفیتی خوبی داشت. حتی یک فرصت هم به حریف ندادیم و 8 فرصت 100 درصد داشتیم. این نشان دهنده بلوغ تاکتیکی گسترش است اما باور کنید در 7 بازی قبلی هم اینطور خوب بازی می‌کردیم. از ارزش های فنی پدیده چیزی کم نمی‌شود.


تیتر بزنید گسترش بیدار شد
بهترین تیتر این است که بزنید گسترش بیدار شد. امروز در حالی پدیده را 3 بر صفر بردیم که این تیم پیش از این بیشتر از یک گل از هیچ تیمی دریافت نکرده بود. امیدوارم خدا کمک کند و به روند رو به رشد خود ادامه دهیم. با این وضعیت می‌توانیم در نیم‌فصل اول به جایگاه خود برسیم و در نیم فصل دوم در کورس مدعیان قرار بگیریم. البته ما 3 جای خالی هم داریم.


وقتی تیم نمی برد انتقادات زیاد می شود
دفاع‌های کنار را فعال کردیم و اتفاقا هر دوی آنها عالی بودند؛ اما زمانی که تیم نمی‌برد انتقادها آغاز می‌شود. هر کسی انصاف داشته باشد و مغرض نباشد متوجه می‌شود که ما از 7 بازی گذشته 6 بازی مثل بازی امروز بودیم، که البته در آن بازی‌ها خدا خواست و توپ‌هایمان گل نشد اما امروز خدا خواست و توپ‌هایمان گل شد. برای این پیروزی شاکر امام حسین (ع) هم هستم.


7 سال در این شهر زحمت کشیدم
از 2-3 نفر باید تشکر کنم. اول پزشک تیم که بازیکنان سرماخورده را به بازی رساند. دوم از دوست خوبم که روانشناس است و تازه فهمیدم نبود روانشناس کنار تیم‌های ایرانی چه ضربه‌ای می‌زند و سوم امام حسین (ع) چون این پیروزی در این ایام عزیز به دست آمد. 7 سال در این شهر زحمت کشیدم اما امسال مردم با تشکیک به ما نگاه می‌کردند که خدا را شکر این برد می‌تواند به روند ما کمک کند.


اصول مدیریتی باشگاه داری همین است
در این مدت که نتیجه نگرفتیم نه از طرف مالک و نه هیأت مدیره کوچکترین فشاری وارد نشد و در واقع اصول تیم‌داری همین است که گسترش انجام می‌دهد و امروز باعث می‌شود تیمی که 7 بازی نبرده، 3 گل می‌زند و این همه موقعیت ایجاد می‌کند.

دیدگاه‌ها